  • Date: Tue, 29 May 2012 22:59:42 +0200
    From: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto na sprężone powietrze

    > [...]
    >
    > Sprzedajesz bilety na ten pokaz? Chcę zobaczyć te fruwające pióra!

    A frajerzy z NASA wysylaja wahadlowce w kosmos z jakims paliwem stalym,
    zamiast polaczyc szeregowo z 8 sprezarek lodowkowych :) Kazda by podbila
    35 razy czyli dostajemy 2 251 875 390 625 atm. - chyba by starczylo do
    uzyskania I predkosci kosmicznej, nie? :)

    Co do biletu, to jak beda ulgowe, to ja tez sie pisze!

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)