-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: dominik <u...@d...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: auto na sprężone powietrze
Date: Tue, 29 May 2012 23:05:42 +0200
Organization: n/a
Lines: 25
Message-ID: <jq3dnc$qu$1@inews.gazeta.pl>
References: <4fc2ac53$1@news.home.net.pl> <jpuj9t$rsq$1@inews.gazeta.pl>
<jpv641$rk8$1@inews.gazeta.pl> <jpvaim$8qn$1@inews.gazeta.pl>
<o...@b...softax.pl>
NNTP-Posting-Host: ip81219245168.artus.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1338325548 862 81.219.245.168 (29 May 2012 21:05:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 29 May 2012 21:05:48 +0000 (UTC)
X-User: ninikowy2
In-Reply-To: <o...@b...softax.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2452506
[ ukryj nagłówki ]On 2012-05-29 14:04, Sebastian Kaliszewski wrote:
>> No i właśnie pytanie - czy oby na pewno chcesz tam sprężać mieszankę,
>> którą się oddycha? Wydajność słaba, nieprzewidywalne mieszanki, dodatkowo
>> trzeba pozbyć się z tego wilgoci.
> I masz tlen pod ciśnieniem parcjalnym 60atm -- jest istotnie silniej
> korozyjny niż pod ciśnieniem atmosferycznym. Ale jeśli silnik będzie to
> uwzględniał to właściwie why not.
Wilgoci, nie bo korozja, ale bo, rozprężając się będzie lodem, który
pewnie obojętny dla silnika nie będzie,
>> Prędzej będzie to jakiś specjalnie przygotowany gaz.
> Pewnie zwykły azot wystarczy, albo i odwodnione powietrze.
Pytanie do ilu bar się da je sprężyć, akurat to co najmniej pasuje i
najbardziej szkodliwe spręża się świetnie.
--
_ _ _a_a
dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_
http://dominik.net.pl _ {.`'`.} {.' _ '.} {| ._oo)
{ \ {/ .-. \} {/ .' '. \} {/ |
~~~~^~~~^^~jgs^~`~^~`~^~`~^~`~^~^~`^~^~`^~^~^~^~^~^~
`^~~`~~~~
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.12 23:09 dominik
- 30.05.12 01:17 kogutek
- 30.05.12 06:38 MarcinJM
- 30.05.12 07:05 z
- 30.05.12 15:04 kamil
- 30.05.12 17:18 kogutek
- 30.05.12 17:47 nazgul
- 30.05.12 18:12 Shrek
- 30.05.12 21:24 Tomasz Pyra
- 30.05.12 21:54 MarcinJM
- 30.05.12 23:16 BQB
- 30.05.12 23:47 v...@i...pl
- 31.05.12 00:44 Tomasz Pyra
- 31.05.12 06:14 MarcinJM
- 31.05.12 12:05 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=