    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto na sprężone powietrze
    Date: Tue, 29 May 2012 23:17:45 +0000 (UTC)

    v...@i...pl <v...@i...pl> napisał(a):

    > A frajerzy z NASA wysylaja wahadlowce w kosmos z jakims paliwem stalym,
    > zamiast polaczyc szeregowo z 8 sprezarek lodowkowych :) Kazda by podbila
    > 35 razy czyli dostajemy 2 251 875 390 625 atm. - chyba by starczylo do
    > uzyskania I predkosci kosmicznej, nie? :)
    >
    > Co do biletu, to jak beda ulgowe, to ja tez sie pisze!

    szkłem dupę chcesz obetrzeć. Kupcie sobie na spółkę Poradnik Mechanika. Każdy
    przeczyta i będziecie na waszych wioskach największymi specami od wszystkiego.
    No może trochę przesadziłem Samo przeczytanie nie wystarczy. Trzeba jeszcze
    zrozumieć co tam napisane. To mogą tylko tacy co mają współczynnik
    inteligencji powyżej 120. Dla niektórych z was czytanie może przypominać próbę
    porozumienia się z Chińczykiem na migi w piwnicy, bez światła oczywiście.