  • Data: 2005-01-30 13:20:24
    Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Od: Admin <a...@o...wroclaw.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> Tomasz Polus napisał(a):
    > "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> wrote in message
    > [...]
    >
    > Oczywiście nie mam na myśli linuxa. Mając przygotowaną konfigurację,
    > routery można stawiać znacznie szybciej. W końcu przechowywanie
    > w plikach konfiguracji routerów to nie problem. A routery jako
    > urządzenia powinni mieć zawsze w zapasie, dla mnie to oczywiste,
    > ale dla TPSA najwyraźniej nie.

    If informacja sprawdzona - backup zawiódł, czyli
    * przenumerowanie wszystkich portów w konfiguracji
    * przełączenie kanałów ATM'owych do innego routera
    + ich ew. renumeracja
    * ew. regeneracja plików konfiguracyjnych dla modemów
    * zmiana routingu w sieci (ew. dynamiczna, czyli mogła odpaść)

    Biorąc pod uwagę ile tych DSL'i działa w okoliach Wrocławia poszło całkiem szybko
    (jak na ręczną robotę)