  • Data: 2005-01-30 13:51:44
    Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Od: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Admin" <a...@o...wroclaw.pl.invalid> wrote in message
    news:slrncvpnoo.nk8.admin@pyro.tvk.wroc.pl...
    [...]
    > If informacja sprawdzona - backup zawiódł, czyli
    > * przenumerowanie wszystkich portów w konfiguracji
    > * przełączenie kanałów ATM'owych do innego routera
    > + ich ew. renumeracja
    > * ew. regeneracja plików konfiguracyjnych dla modemów
    > * zmiana routingu w sieci (ew. dynamiczna, czyli mogła odpaść)

    Na pewno współczuję adminom, bo mieli beznadziejny weekend
    ale szczerze mówiąc mam w d... co oni musieli zrobić ręcznie
    a co poszło z automatu. Zapłaciłem za łącze i nie chcę słyszeć
    o tym, że nie działa przez cały dzień, bo ktoś zaniedbał swoje
    obowiązki. Wypadałoby okresowo sprawdzać czy backupy jeszcze
    działają... a oni tego najwyraźniej nie robili.
    Jak mój system się zwali i klienci nie mogą z niego korzystać
    to nikt mnie nie pyta czy musiałem przepisać wszystkie konfigi
    ręcznie, czy postawić pół systemu od nowa, klientom po prostu
    nie działa i to jest moja porażka.
    A tym razem była to porażka adminów TPSA i to spora, bo awaria
    trwała moim zdaniem strasznie długo.

    Co więcej, nie usłyszałem z BOKu nawet oczywistego słowa "przepraszam",
    jak również nikt do mnie nie oddzwonił, mimo że obiecali to zrobić
    po usunięciu awarii. Wypadałoby nad tym również "nieco" popracować.

    > Biorąc pod uwagę ile tych DSL'i działa w okoliach Wrocławia poszło całkiem
    > szybko
    > (jak na ręczną robotę)

    Wg oświadczenia TPSA, awaria trwała od 11:45 do 2:40, czyli
    15 godzin. To jest wg Ciebie "całkiem szybko"?

    --
    Tomasz Polus