eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipawaria internetdsl Wroclaw › Re: awaria internetdsl Wroclaw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Date: Sun, 30 Jan 2005 15:37:09 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 40
    Message-ID: <ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cti5bj$fcd$1@news.onet.pl> <ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> <s...@p...tvk.wroc.pl>
    <ctiooa$56n$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: grat.site.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1107095945 22954 193.9.123.29 (30 Jan 2005 14:39:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jan 2005 14:39:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70547
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ctiooa$56n$1@news.onet.pl...
    > "Admin" <a...@o...wroclaw.pl.invalid> wrote in message
    > news:slrncvpnoo.nk8.admin@pyro.tvk.wroc.pl...
    > [...]
    >> If informacja sprawdzona - backup zawiódł, czyli
    >> * przenumerowanie wszystkich portów w konfiguracji
    >> * przełączenie kanałów ATM'owych do innego routera
    >> + ich ew. renumeracja
    >> * ew. regeneracja plików konfiguracyjnych dla modemów
    >> * zmiana routingu w sieci (ew. dynamiczna, czyli mogła odpaść)
    >
    > Na pewno współczuję adminom, bo mieli beznadziejny weekend
    > ale szczerze mówiąc mam w d... co oni musieli zrobić ręcznie
    > a co poszło z automatu. Zapłaciłem za łącze i nie chcę słyszeć
    > o tym, że nie działa przez cały dzień, bo ktoś zaniedbał swoje
    > obowiązki. Wypadałoby okresowo sprawdzać czy backupy jeszcze
    > działają... a oni tego najwyraźniej nie robili.
    ile zaplaciles ?
    254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?

    > Jak mój system się zwali i klienci nie mogą z niego korzystać
    > to nikt mnie nie pyta czy musiałem przepisać wszystkie konfigi
    > ręcznie, czy postawić pół systemu od nowa, klientom po prostu
    > nie działa i to jest moja porażka.
    > A tym razem była to porażka adminów TPSA i to spora, bo awaria
    > trwała moim zdaniem strasznie długo.
    jesli infrastruktura sklada sie z 1 linuxa i 1 modemu ADSL to rzeczywiscie -
    awaria 15 godzin moze wydawac sie dluga :P

    > Co więcej, nie usłyszałem z BOKu nawet oczywistego słowa "przepraszam",
    > jak również nikt do mnie nie oddzwonił, mimo że obiecali to zrobić
    > po usunięciu awarii. Wypadałoby nad tym również "nieco" popracować.
    no i co mamy Ci napisac ?
    zmien lacze na powazne, albo zmien operatora

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: