    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...
    Date: Mon, 13 Apr 2009 00:40:41 +0200

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:72e9.00000102.49e26b2c@newsgate.onet.pl...

    > Tak ze zlosliwosci pytasz, czy po to zeby okreslic moje zdolnosci?
    > Grzebe w komputerach od czasu XT/286, czyli od czasow wrzucana wszystkiego
    > przy
    > pomocy himem.sys do pamieci wyzszej zeby byc bliskim odzyskania jak
    > najwiekszej
    > pamieci 640 kb.

    Nie pytam ze złośliwości. Chciałem się dowiedzieć czy masz doświadczenia z
    monitorami CRT.

    > 14", kineskopowy. Jaki wiek dokladnie - nie wiem. Ma z 5-6 lat pewnie. Ale
    > ten "stary" komputer jest 2,4 GHZ P4 wiec bez jaj.
    > Poza tym przez jakis czas na nim dzialal.

    14 cali to prehistoria odleglejsza niż 5-6 lat :)

    > Eh... jedno powoduje drugie. A tak naprawde najpierw byl restart
    > (instalatora
    > windows), a potem resety z przycisku. A nawet odlaczenie pradu z kabelka.
    > Efek taki sam = brak efektu.

    Restart=reset? Mam nadzieje że żartujesz :)

    > Wiek monitora okreslilem wyzej.
    > Komputer ? Celeron Duo, 2 GB RAM, rozumiem ze najbardziej ciekawi cie
    > plyta
    > glowna, a dokladniej zintegrowana karta graficzna: Asus P5QL-CM -
    > wszystko
    > zintegrowane.
    > Ale generalnie nie wiem co myslec o sytuacji ze monitor najpierw dziala z
    > 15-20
    > minut, a potem juz nie chce... A chce nadal na innym komputerze.

    Działał na windzie? Z pierwszego postu wynika że przestał działać dopiero po
    instalacji windy. A to różnica! Więc jak było w rzeczywistości?
    Nie napisałeś skąd jesteś. W Krakowie lub okolicach moge spróbować pomóc.
    Dalej to raczej nie za bardzo opłacalne. Dla klienta oczywiście :)