  • 81. Data: 2011-01-24 20:03:12
    Temat: Re: bez sprzęgła
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 24 Jan 2011 19:39:21 +0100) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To po co gadasz o czyms co nie ma znaczenia? Widziales kiedys skrzynie w
    > ktorej polecialy zeby, a nie kly? Ja widzialem gdzies na internecie. W
    > prawdziwym zyciu nie spotkalem nikogo komu padlyby zeby na kole w
    > motocyklowej skrzyni biegow.

    Nie wiem co rozumiesz przez 'padly', ale w tym przypadku zeby byly juz
    mocno zjechane:

    http://picasaweb.google.com/pklimek/Remont_DT125R#55
    51750499400046882

    Nie wiem czy to dobrze widac na zdjeciu, ale mialem ta skrzynie w rekach
    :) Nie znam sie specjalnie na mechanice, wiec jesli cos pomieszalem to
    mnie popraw.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 82. Data: 2011-01-24 20:03:45
    Temat: Re: bez sprzeg3a
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 20:56:01 +0100 osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:
    > przesadzasz

    Żeby przybliżyć Ci ceny z tamtych lat:
    http://www.hajpa.pl/f/3868/Komunikat,o,podwyzkach,ce
    n,z,1982,roku,dziwne,ale,tak,bylo

    --
    Grzybol

  • 83. Data: 2011-01-24 20:10:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-24 20:57, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 20:56:01 +0100 osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:

    > przesadzasz

    Wlasciwie to cena nie grala roli bo i tak ciezko ja bylo zdobyc. A w
    tamtych czasach, UWAGA !!, nie bylo Allegro !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 84. Data: 2011-01-24 20:12:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 20:03:12 +0000 osobnik zwany Piotr Klimek
    wystukał:

> [...]
    >
    > Nie wiem czy to dobrze widac na zdjeciu, ale mialem ta skrzynie w rekach
    > :) Nie znam sie specjalnie na mechanice, wiec jesli cos pomieszalem to

    na zdjeciu to nic nie widać poza zjechanymi zębami o stałym zazębieniu.
    A one od zmiany bez sprzegła paść nie mogą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 85. Data: 2011-01-24 20:13:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:10:49 +0100 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    a to i owszem

  • 86. Data: 2011-01-24 20:14:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 20:59:42 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > :-) My?le, ?e kwote nawet zani?y?em:-) Piwo tanie wtedy by?o jak siki...
    > I podobnie smakowa?o.

    części też. A piwo to z kraniku na scianie browaru w Żywcu złę nie było
    tylko ciężko dostępne :)

  • 87. Data: 2011-01-24 20:14:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 20:58:43 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    tak młodziaku

  • 88. Data: 2011-01-24 20:17:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 20:59:42 +0100 osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:
    > części też. A piwo to z kraniku na scianie browaru w Żywcu złę nie było
    > tylko ciężko dostępne :)

    Żywiec wtedy to był jak ambrozja. Wszyscy o nim mówili ale nikt Go nie
    widział:-)

    --
    Grzybol

  • 89. Data: 2011-01-24 20:18:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-24 21:17, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "masti"<g...@t...hell> napisał w wiadomości
    >
    > Żywiec wtedy to był jak ambrozja. Wszyscy o nim mówili ale nikt Go nie
    > widział:-)

    W Pewexie bywal

  • 90. Data: 2011-01-24 20:20:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:17:07 +0100 osobnik zwany Grzybol

    może nie widziałem ale piłem :)