  • 41. Data: 2011-01-23 13:02:15
    Temat: Re: bez sprzęgła
    Od: Masło <s...@S...pl>

    W dniu 2011-01-23 13:03, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    >
    > Powiem Ci, ze jesli hornet mialby taka pol-owiewke co fazer to bym mial
    > naprawde ciezki orzech do zgryzienia. A tak mialem wybor:
    > - SV 650
    > - Bandzior (ktorego mialem, ale strasznie nie lubilem)
    > - Fazer
    > - XJ 600
    > - TDM 850
    >
    > i w sumie tyle. Hornet kusil, ale przewiozlem sie maszyna z mala szybka
    > (akcesoryjna) tak do ~160 i fazerem do tej samej predkosci i
    > podziekowalem za cokolwiek bez owiewki.

    To chyba cos slabo szukales ;)
    http://motorcycle-apparel-catalog.com/catalog/honda/
    Honda-CB-600S-Hornet-2000.jpg
    Pozdro.

  • 42. Data: 2011-01-23 15:17:11
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    >To sa skrzynie KLOWE konstrukcyjnie dostosowane do
    >zmian biegow BEZ SPRZEGLA.

    Powiesz cos wiecej o tym dostosowaniu konstrukcyjnym czy trza szukac w
    wikipedii?

    >...wiesz co to jest moment?

    "Sa chwile w zyciu czlowieka, ktore nazywamy momentami..."
    A mlotka znasz? Taki do kunia niepodobny..

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 43. Data: 2011-01-23 15:24:50
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    >Użytkownik "NESSO" napisał w wiadomości grup

    Alez skad, bynajmniej. Nigdy w zyciu.
    Mechanik tez czlowiek.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 44. Data: 2011-01-23 15:28:28
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > To jakiś kuter rybacki?
    >
    > --
    > Grzybol

    piękne :P

  • 45. Data: 2011-01-23 19:08:27
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Masło" napisał w wiadomości grup
    > To chyba cos slabo szukales ;)
    > http://motorcycle-apparel-catalog.com/catalog/honda/
    Honda-CB-600S-Hornet-2000.jpg

    To teraz mi pokaz ile tych maszyn w kwocie do 10tys jest na allegro w
    okolicy woj. lubuskiego i ebay.de powiedzmy w linii Zielona Gora - Berlin.

    A potem sprawdz ile jest fazerow:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 46. Data: 2011-01-24 10:28:31
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-23 19:58, NESSO pisze:

    > piękne :P

    pieknie, to jest w monopolowym, ty masz, o ile masz to V-strom, zwany
    dalej przez niektorych DL

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 47. Data: 2011-01-24 10:41:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-24 17:13, The_EaGle pisze:

> [...]
    Jeszcze nie widzialem zadnej skrzyni motocyklowej, klowej z wycietymi
    zebami, jak myslisz, dlaczego wyskakuja biegi w takich skrzyniach? Od
    nieumiejetnego redukowania biegow bez miedzy gazu, nawet ze sprzeglem,
    wybijaja sie kly i dlatego bieg wylata. Ale to zawsze jest od zlej
    redukcji, bez miedzygazu, a nie zapinania biegow w gore bez sprzegla.
    W gore wystarczy odjac troche gazu i biegi wchodza mieciutko i jest to
    mniej szkodliwe, jak nieumiejetna redukcja ze sprzeglem bez miedzygazu

  • 48. Data: 2011-01-24 10:50:57
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-24 17:29, AZ pisze:

    > Miedzy biegami.

    Artur, najpierw zacznij od wyjasnienia pojecia

    1. Co to jest miedzyluz - ten miedzy biegami
    2. Co to sa zeby na kole zebatym, a nie na trybach, bo w tryby to mozna
    dostac :-)
    3. Co to sa kly na kolach zebatych i w ktorym miejscu wystepuja i jak
    sie zapinaja z innymi kolami zebatymi
    4. dlaczego kola zebate sie nie rozpinaja (1.pamietnik 2. sila odsrodkowa)

    A ja sobie poczytam i sie czegos jeszcze naucze :-D

  • 49. Data: 2011-01-24 10:53:04
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-24 18:33, AZ pisze:

    > A co oznacza skrot DL?
    > Pytamboniewiem.

    Jak to? Nie wiesz? De Luxe

    > PS. Z alkoholizmu da sie leczyc.
    Do mnie pijesz?

  • 50. Data: 2011-01-24 10:56:01
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-24 18:55, AZ pisze:

    > No napisales ze pieknie jest w monopolowym to jest to zasadne podejrzenie.

    Zaraz mi powiesz, ze tobie sie tam nie podoba