-
X-Received: by 10.236.82.14 with SMTP id n14mr10485842yhe.35.1409493744462; Sun, 31
Aug 2014 07:02:24 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigan
ews.com!dc16no11544qab.1!news-out.google.com!ef6ni4745igb.0!nntp.google.com!pee
r02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.co
m!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
Date: Sun, 31 Aug 2014 16:02:23 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: biegi cieżko wchodzą
References: <X...@l...net>
In-Reply-To: <X...@l...net>
Lines: 15
Message-ID: <54032aef$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1409493743 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2236 89.77.179.152:56996
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1483
X-Received-Body-CRC: 3483580187
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2543026
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-08-30 22:24, PiteR pisze:
> to wina zatartego łożyska igiełkowego wałka sprzęgłowego
> http://www.worldimpex.com/assets/partimages/045147.j
pg
>
> cena 19zł :)
I tak że im się chciało takie porządne łożysko tam wkładać.
W moich autach wszystkich chyba są ślizgowe chodzące na sucho.
Inna sprawa, że to faktycznie bywa przyczyną problemów - przy wymianie
tarczy sprzęgła jakoś się utarło żeby wymieniać też docisk i łożysko
oporowe, a większość zapomina o łożysku wałka, chociaż jest najtańsze z
całego kompletu.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=