  • Data: 2017-10-28 19:50:24
    Temat: Re: brak zmiany czasu - czy to jest informatyczny problem?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trzeba ręcznie przestawiać godzinę. Ale w niektórych RTV/AGD czas się
    > sam zmieniał. A takich urzadzeń off-line pomijając AGD jest pewnie sporo.
    daj przykłady. bo moje wszystkie urządzenia albo się nie przestawiają,
    albo korzystają z innych wzorców czasu. i tu widzę duży problem, bo
    zegary ustawiane radiowo (dcf77).... z Frankfurtu przez pół roku będa
    wskazywały niemiecki czas.
    > Inną sprawą jest... np to, że przez pół roku, ktoś wjeżdzający z
    > Niemiec, czy Słowacji - będzie musiał zmienić strefę czasową :)

    aż niemcy nie dojdą do wniosku że lepiej mieć jeden czas...

    ToMasz