  • 11. Data: 2010-06-16 20:06:38
    Temat: Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-16 20:50:36 +0200, "R.M." <f...@g...com> said:

    > jak mowicie, ze pozew nie ma sensu ... to pozostaje wymiana cewki ...
    > rozumiem, ze jesli bedzie wysokiej jakosci to halas ustapi?

    Wysokiej jakości, znaczy audiofilska? ;p

    --
    DJ

  • 12. Data: 2010-06-16 21:00:38
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "R.M." <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > Kupilem huba usb modecom z zasilaczem, niestety zasilacz halasuje, tzn
    > brzeczy, zanioslem go do serwisu, po 2 tyg. oczekiwania, otrzymalem
    > odpowiedz, ze jest to normalna praca cewki i tego nie naprawia ... co

    Obciazyc 3A przez chwile :) wtedy wymienia

  • 13. Data: 2010-06-17 07:32:34
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-16 23:00:38 +0200, "PP" <p...@w...pl> said:

    > Uzytkownik "R.M." <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    > Obciazyc 3A przez chwile :) wtedy wymienia

    taaa... wymienią 4 słowa: "uszkodzenie z winy użytkownika"

    --
    DJ

  • 14. Data: 2010-06-17 07:38:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > mam dwa wyjscia
    > - sam kupic lepsza cewke i ja wymienic tracac gwarancje

    Nie zartuj ;-). Przeciez ta zabawka kosztuje jakies 50-60
    zl. Na co Ci gwarancja? Jak sie zepsuje kupisz po prostu
    nowy. Z praktyki wiem, ze przy tak tanich urzadzeniach
    zabawa w procedure gwarancyjna jest tylko strata czasu,
    lepiej nowy :-). Po dwóch routerach WiFi, które lezaly w
    serwisie po dwa-trzy tygodnie i potem dalej szwankowaly,
    teraz jak cos w tym przedziale cenowych szwankuje, to
    wyrzucam i kupuje nowe, z reguly tez technologicznie troche
    lepsze :-)

    > - podac ich do sadu

    Za 50 zl? Zreszta na 99% przegrasz :-)

    > a moze macie lepsza propozycje?

    Tak. Kupic zasilacz, który nie brzeczy, za 15-20 zl ;-)

  • 15. Data: 2010-06-17 12:12:12
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 06/17/2010 09:38 AM, Robert_J wrote:
    > Tak. Kupic zasilacz, który nie brzeczy, za 15-20 zl ;-)

    a moglys podac linka to takiego zasilacza? niestety nie potrafie
    znalezc, takiego w tym przedziale cenowym, ktory posiada filtr przy wyjsciu

  • 16. Data: 2010-06-17 13:22:42
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 06/17/2010 02:12 PM, R.M. wrote:

    > a moglys podac linka to takiego zasilacza? niestety nie potrafie
    > znalezc, takiego w tym przedziale cenowym, ktory posiada filtr przy wyjsciu

    moze byc nawet troche drozszy, byle mial filtr przy wyjsciu

  • 17. Data: 2010-06-17 13:25:19
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > moze byc nawet troche drozszy, byle mial filtr przy
    > wyjsciu

    Ale filtr czego?? Nie moze byc najzwyklejszy zasilacz od
    jakiegos huba/switcha? Ja ostatnio wywalilem caly karton
    takich, bo z reguly padaly same urzadzenia a nie zasilacze
    ;-).

  • 18. Data: 2010-06-17 13:40:54
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 06/17/2010 03:25 PM, Robert_J wrote:

    > Ale filtr czego?? Nie moze byc najzwyklejszy zasilacz od jakiegos
    > huba/switcha? Ja ostatnio wywalilem caly karton takich, bo z reguly
    > padaly same urzadzenia a nie zasilacze ;-).

    filt zaklocen, aby urzadzenie pracowalo stabilnie nalezy stosowac
    wylacznie zasilacze z filtrem, taki jak np tu:

    http://www.modecom.pl/galeria.php?obr=ladowarka&id=7
    06&category=24&lang=pl

    http://img228.imageshack.us/img228/5046/filtrf.jpg

  • 19. Data: 2010-06-17 13:46:36
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 06/17/2010 03:40 PM, R.M. wrote:

    > filt zaklocen, aby urzadzenie pracowalo stabilnie nalezy stosowac
    > wylacznie zasilacze z filtrem, taki jak np tu:

> [...]

    kupilem wlasnie taki bo wydawal mi sie na profesjonalny, poniewaz
    posiadal filtr, a okazal sie niestety dziadostwem, mialem wymieniany na
    inny egzemplarz, halas byc moze sie troche zmnieszyl, ale dalej brzeczy,
    wynika z tego ze takie sa wszystki egzemplarze ...

    ludzie mamy 2010 rok, i nie mozna kupic porzadnego zasilacz 5V/2A z
    filtrem, no przeciez wszystko we mnie sie gotuje ...

  • 20. Data: 2010-06-17 14:19:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello R.M.,

    Thursday, June 17, 2010, 3:40:54 PM, you wrote:

    > filt zaklocen, aby urzadzenie pracowalo stabilnie nalezy stosowac
    > wylacznie zasilacze z filtrem, taki jak np tu:
> [...]

    Wszystkie zasilacze podlegają tym samym normom zakłóceń. I te bez
    filtrów i te z filtrami. Nie daj się nabierać na marketingowy bełkot.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl