    Date: Sat, 26 Jul 2014 14:47:10 +0200
    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: bucząca obudowa

    W dniu 2014-07-26 12:40, Michal Lukasik pisze:

    > Mniej wentylatorów wcale nie musi oznaczać ciszej. Z tej prostej
    > przyczyny, że może być cieplej i wentylatory kręcą szybciej przez to i
    > głośniej (przy wolnych obrotach nie zapewniają wystarczającej
    > cyrkulacji).

    Nie chodzi o mniej tylko o fakt zmiany wentylatorów i to na takiej
    raczej względnie dobrej jakości. A wyższe obroty powinny powodować
    najwyżej większy szum powietrza a nie spadanie szklanek które ktoś
    nieopatrznie położył na obudowie.

    > Jeśli problem stwarza dysk to przeważnie wyrokuje to jego rychły koniec.

    Wątpie

    > Nawet w tanich konstrukcjach da się uzyskać zadowalający efekt pod
    > warunkiem, że jest przemyślana. ;D
    > Pochwal się jaką "budę" masz teraz.

    Zwykłą.

    > Sam mam pasywnie chłodzony CPU i GPU w CM Gladiator 600 (kupiony w
    > promocji za ~150zł bez PSU), ale w budzie są 3 duże, wolnoobrotowe
    > wentylatory plus ten w zasilaczu. Nic się nie przegrzewa i nic nie
    > chałasuje (nie żeby było bezgłośnie, ale jest cicho).

    Czyli jednak. Jak obudowa nie ma wymyślnej nazwy to będzie napierdalać.