  • 51. Data: 2012-12-07 14:41:27
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn lekki ot
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Dec 2012 14:19:42 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > Ale jednoczesnie kazdy kierowca, no - kazdy pojazd, ma obowiazkowe
    > ubezpieczenie od szkod ktore wyrzadzil. Ktore ma obowiazek naprawic
    > poszkodowanemu szkode.

    co nie znaczy, że nie może zrobić regresu.
    Obecny układ ma chronić poszkodowanego na wypadek niewypłacalności
    sprawcy. Ubezpieczonego też chroni w odpowiednim zakresie ale nie we
    wszystkich sytuacjach. I dobrze.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2012-12-07 15:51:45
    Temat: Re: było: znowu pijany skurwysyn
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Sebastian Kaliszewski" <S...@n...softax.com.pl> schrieb
    im Newsbeitrag news:on09p9-qil.ln1@bozon.softax.pl...

    > Tak.

    > Puknij się.

    A co Ci tu nie pasuje? Uważasz, że 100 kmh w mieście to akurat bardzo
    prawidłowo?

    > Wpadł w poślizg bo jechał jak debil (którym zapewne jest) -- ale to nie
    > jest zabujstwo tylko stwarzanie zagrożenia, a nawet właśnie spowodowanie
    ^^^^^^^^
    Dla mnie to jest zabójstwo, bo był wielokrotnie ostrzegany - "mandaty", że
    nie zachowuje się prawidłowo posługując się urządzeniem, które może zagrozić
    życiu innych.

    > śmiertelnego wypadku.

    > Nonsens. Spowodował wcześniej wypadek (wypadek nie kolizję)?

    Jeździł jak popierdolony i za którymś z kolei razy zabił.

    > Sam to zrób, tym razem ze zrozumieniem.

    > No i?

    > A ten "człowiek walący" co jechał grzecznie tylko wpadł w zaparkowany
    > pojazd to nie ma prawa się sądzić i odwoływać?
    >
    > I jaki ten "człowiek walący" to za kratki trafił czy choćby "zawiasy"
    > dostał?

    > Na 10 lat zabrali ale nie zabiorą... Co ty pleciesz?

    Do Ciebie trzeba pisać dużymi literami? Jak mu zabiorą prawko to będzie
    jeździł bez ptawka, bo mu drugi raz nie zabiorą? Dotarło?

  • 53. Data: 2012-12-07 15:55:41
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "masti" <g...@t...hell> schrieb im Newsbeitrag

    > ile razy dziennie łamiesz przepisy ruchu drogowego?

    A dlaczego mam łamać? Dlaczego istnieje jakieś przekonanie, że nie da sie
    jeździć nie łamiąc przepisów? Dlaczego ciągle spotykam w Polsce debilów,
    którzy nie zważając na nic jeżdzą jakby sami byli na drodze? Nie zważają na
    przejścia dla pieszych, podwójną ciągłą, zakaz wyprzedzania, czerwone
    światłą i jak się jeszcze trafi jakiś "kapelusznik", co tychże przepisów
    przestrzega to obtrąbią, zahamują złośliwie przed nosem, albo siedzą na
    zderzaku? Dlaczego w cywilizowanych krajach tego nie ma?

  • 54. Data: 2012-12-07 16:23:56
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości
> [...]
    >"kapelusznik", co tychże przepisów przestrzega to obtrąbią, zahamują
    >złośliwie przed nosem, albo siedzą na zderzaku? Dlaczego w

    Zalezy w ktorych. W szwajcarii ... bo wysokie mandaty.
    We Wloszech ... poszukaj co znaczy "italian driving style".
    W GB ... no, pieszych masowo olewajacych czerwone swiatlo widzialem,
    bo podobnie jak u nas "sie nie da".
    W USA ... jak poczytasz to policja toleruje jak wszyscy jada 15mph
    ponad limit, tylko nie mozna sie wychylac z tlumu.
    We Francy ... to mozna bylo przeczytac przy okazji wypadku pod
    Grenoble :-)

    W NIemczech ... nie ma dlatego ze kapeluszniki sa zobowiazane jechac
    prawym pasem autostrady i nie blokowac ruchu, a jak zjada w lewo to im
    policja mandat wystawia :-P

    J.

  • 55. Data: 2012-12-07 16:39:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Dec 2012 15:55:41 +0100 osobnik zwany Andy Niwinski
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> schrieb im Newsbeitrag

    > A dlaczego mam łamać? Dlaczego istnieje jakieś przekonanie, że nie da
    > sie jeździć nie łamiąc przepisów?

    datego, że się nie da. Znaki i sygnały drogowe są często postawione w
    taki sposób, że nie da się ich przestrzegać równocześnie. I co wtedy?
    zostawiasz samochód i wysiadasz?

  • 56. Data: 2012-12-07 17:45:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 6 Dec 2012 18:37:14 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >I każdy normalny jedzie tam nie mniej niż stówą.

    Ja tam inaczej postrzegam normalnośc, ale...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2012-12-07 18:29:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Jeśli za kapeluszy uważasz ludzi, którzy maja na koncie półtora miliona km
    > za kólkiem i 5 mandatów za przekroczenie prędkości

    To żadne wyznaczniki.

    Ale palantów którzy pojadą 50, bo ktoś postawił 50 jak najbardziej.
    Łapiesz się?

  • 58. Data: 2012-12-07 18:33:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k9svq5$ko2$...@n...versatel.de...

    > A co Ci tu nie pasuje? Uważasz, że 100 kmh w mieście to akurat bardzo
    > prawidłowo?

    Czasem tak, czasem nie, zależy czy to osiedlowa dróżka, czy sroga w
    standardzie prawie ekpresówki.
    Niektórzy po to mają mózg, żeby takie przypadki odróżniać.
    Inni wolą się karnie słuchać.

    > Jeździł jak popierdolony

    Skąd wiesz?
    Bo na razie wiemy tylko tyle, że Ty tak jeździsz, sam sie przyznałeś.
    A o nim nie wiadomo jak jeździł (poza tym razem kiedy przegiął).

    Jak miał mandaty za prędkość, to można przypuszczać że bardziej normalnie
    niż Ty.

  • 59. Data: 2012-12-07 18:34:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > przestrzega to obtrąbią, zahamują złośliwie przed nosem, albo siedzą na
    > zderzaku? Dlaczego w cywilizowanych krajach tego nie ma?

    Bo jest drugi pas na autostradzie, którym zawalidrogę można wyprzedzić i
    mieć go gdzieś.

  • 60. Data: 2012-12-07 18:34:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:v874c8d57ahe68hmv061vsiag2t32q63eu@4ax.
    com...

    > Ja tam inaczej postrzegam normalnośc, ale...

    Ile jeździsz po trasie AK?