  • 51. Data: 2002-06-25 02:29:25
    Temat: Re: cena sdi
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 12:59:12 +0000 (UTC), "Zrath"
    <z...@z...mine.nu> wrote:

    >hehe
    >masz baaardzo ciekawe poj?cie symetryczno?ci....

    uwazasz za takie dziwne pojecie symetrycznosci z praktycznego punktu
    weidzenia ???

    >a tak na marginesie - nie pisze sie 'zajgon' tylko 'sajgon' ( poczytaj
    >troszkie w ksiazeczkach skad to sie wzie?o... )

    nie czepiaj sie literowek, wiem ze sie pisze sajgon, ale palec mi sie
    na klawiaturze przesunal, tak to jest jak sie czyta news-y i
    jednoczesnie naghrywa plytki i nie widac tak naprawde co sie pisze

    --
    futszaK
    Uśmiechnij się, jutro będzie Lepper

  • 52. Data: 2002-06-26 07:54:47
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Tue, 25 Jun 2002, futszaK wrote:

    > ale do luzera juz tak

    przeciez, to nie tu jest waskie gadlo...

    > tiaaa, ale jinterfejs abonencki (ethernet) w Nesotradzie/DSL nie jest
    > wykorzystany w sposob makksymalny, a w SDI tak i stad to wlasnie
    >
    > nie rozumie natomiast dlaczego mialoby sie zatykac przy laczu xDSL,
    > skoro upload i download idzie po innych czestotliwosciach w kablu ????

    chcesz poznac prawde?
    bede brutalny: bo po prostu nie masz zielonego pojecia jak to dziala.
    a nawet gorzej - pomimo wielu prob uswiadomienia Ci jak wyglada
    rzeczywistosc, Ty dalej nic nie rozumiesz...

    z mojej strony EOT

    pozdrawiam/regards

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg