    From: "halo" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: chce uaktualnić BIOS - pomożecie?
    Date: Fri, 20 Mar 2009 20:01:07 +0100

    ok,

    1) np. podczas instalacji systemu w momencie "ponownego uruchomienia"
    komputer się zawiesza, trzeba zresetować i dopiero wtedy instalacja idzie
    dalej,
    to samo jest juz z zainstalowanym systemem. Nie da się "uruchomić ponownie"
    bo sie komp zawiesza, trzeba normalnie wyłączyć i ponownie włączyć z
    przycisku na obudowie. Troche to irytujące jest np. podczs instalacji
    różnych programów

    2) 2 krótkie sygnały przy starcie komputera co może oznaczać błąd
    parzystości pamięci RAM. Wstawiałem już różne pamięci RAM, starsze , nowsze,
    szybsze, wolniejsze i efekt jest ten sam.
    Brałem też pod uwagę inne częśći: podłączałem inne dyski twarde,
    zasilacze - efekt wciąz ten sam.

    3) płyta była kupywana w sklepie jako nowa, w firmowym pudełku, z normalną
    gwarancją ale brakowało płytki ze sterownikami - dostałem spora zniżkę więc
    nie robiłem problemów bo wszystko jest w necie, Facet w sklepie mówił mi
    zebym uaktualnił BIOS

    ponieważ ja tego komputera nie używam, używa go moja siostra, zostawiłem to
    tak jak jest. Teraz musze niestety przeinstalować system więc chciałbym
    rozwiązac zagadkę takiego zachowania się komputera