  • 111. Data: 2010-04-12 18:28:56
    Temat: Re: chcesz się ?cigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hpuss3$4m6$2@news.task.gda.pl...

    > Reasumując... Pokazałeś najwyższą skalę prostactwa.

    Oh..., ale mi wstyd ... ;)

    > W dodatku nie potrafisz odróżnić załadowanego fotoradaru od pustego,
    > żałosne...

    Oh jej, jest to wręcz niewybaczalne i karygodne, żeby nie umieć odróżnić i
    nie być pewnym ;)

    A co zaś się tyczy samej sytuacji to nie ja prowokowałem. On sam się
    podjarał niedopuszczając mnie do wyprzedzenia, a później jak zacząłem go
    wyprzedzać to dodał gazu, próbując się ze mną ścigać. Jak by nie było to on
    złamał kilka przepisów prawa drogowego:

    1. Utrudniał jazdę jadąc ok. 40 na odcinku, gdzie dozwolone było 70,
    zajmując jednocześnie dwa wyznaczone pasy ruchu (nie tylko mnie, bo jechał
    jeszcze jeden samochód przede mną), Żeby była jasność jechał dokładnie po
    linii przerywanej mając ją po środku samochodu tak, że nie można go było
    wyprzedzić ani z prawej, ani z lewej, a przy tym zachowywał się dość
    ślamazarnie i olewatorsko. Może chciał się popisać, bo jechał z jakimiś
    laseczkami ?
    2. Utrudniał wyprzedzanie zajeżdżając mi drogę na dwóch pasach ruchu
    blokując mi możliwość wyprzedzenia. Jechał na tym odcinku ok. 60km/h, a
    dozwolone jest 90km/h. Podczas 2 prób wyprzedzenia zajechał mi drogę.
    3. Nie zachował należytej ostrożności i nie upewnił się, że może zmienić pas
    ruchu, bo w pewnym momencie, kiedy już go zaczałem wyprzedzać, zjechał na
    mój pas ruchu zajeżdżając mi drogę, zmuszając mnię do ostrego przyhamowania.
    4. Przyspieszył w trakcie wyprzedzania próbując się ze mną ściagać.
    5. Przekroczył dozwoloną prędkość

    Kiedy się z nim zrównałem wyprzedzając go, zobaczyłem przez szybę jego minę
    i szyderczy uśmiech oraz jak próbuje się ze mną ścigać to postanowiłem mu
    dać nauczkę wystawiając go pod FR.

    Ja natomiast złamałem jeden, przekraczając dozwoloną prędkość na krótkim
    odcinku prostej drogi, zwalniajac przed FR.

    Filipku, masz jeszcze coś do powiedzenia ? Bo jak do tej pory w tej
    wypowiedzi żałosne jest tylko twoje prostactwo wynikające z niemożliwości
    zrozumienia całej sytuacji, albo też osobistej niechęci do mojej osoby :)
    No chyba, że akurat trafiłem na Ciebi ? To by wyjaśniało Twoje oburzenie
    spowodowane moim zachowaniem :)

  • 112. Data: 2010-04-12 19:09:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010 17:54:41 +0200, Plumpi wrote:

    >W sumie prawo nie doprecyzowuje w jaki sposób ma nastapić ujawnienie. Mowa
    >jest o publikacji, odtworzeniu publicznym przed audytorium, emisja radiowa,
    >TV itp.
    >Przypuszczam, że wydanie w 50 tys. egzemplarzy tej pracy z podaniem
    >autorstwa wystarczy.

    W moim przykladzie jest tylko umowa na prawo do wydania tych 50 tys
    egzemplarzy.

    Przegladam prawo autorskie i na pierwszy rzut oka to po opublikowaniu
    utwor staje sie "utworem opublikowanym" lub "rozpowszechnionym".
    Z pewnymi skutkami prawnymi w samym PA, ale chyba bez skutkow
    podatkowych.

    >Ale weź jeszcze jedną rzecz pod uwagę, że bardzo często zdjęcie jest dopiero
    >półproduktem, które nierzadko ulega dość mocnym modyfikacjom np. obróbka w
    >Photoshopie czy też wykorzystaniu tylko jego fragmentu. Wydawcy kalendarzy
    >często nie chcą ujawniać autorów pierwotnych prac lub fragmentów prac, któe
    >zostały użyte w nakładzie, a fiskus zawsze każdego traktuje jak przestępcę,
    >który musi udowodnić, że jest niewinny :)

    IMO to podstawa bedzie jednak umowa. Jest papier, sa zaplacone
    stosowne inne podatki, to nie widze podstaw negowania.

    Owszem, kiedys tam w drodze kontroli urzad moze pytac co to za utwor i
    po co ..

    >I często tak się dzieje.

    Pierwsze slysze.
    Szczegolnie ze tych ujawnionych plagiatow to raczej jak na lekarstwo.

    >Tak trudno sięgnąć do źródła ?
    >http://www.zpaf.pl/pl/content/bib/bib_inf.php

    Ale to jest biblioteka czasopism ogolnodostepnych.
    Ot tak, zeby tworcy-czlonkowie, a moze i inni mogli sobie cos madrego
    poczytac.
    Tak nawiasem mowiac takie biblioteki to dopiero naruszenie praw
    autorskich .. no formalnie zadne, bo dozwolne w PA.

    Moze w tej fototece cos jest.

    >Poza tym aby zostać członkiem stowarzyszenia trzeba się wykazać swoim
    >dorobkiem. Jeżeli autor wykazuje się dorobkiem udokumentowanym przez
    >stowarzyszenie to nabywa statusu artysty, a ten z kolei uprawnia do

    Hi hi, przypomina mi sie definicja matematyka:
    1) Matematykiem jest ten, kto zostal tak okreslony przez innego
    Matematyka.
    2) Gauss byl Matematykiem

    >czerpania korzyści z tytułu bycia artystą, czyli liczenia 50% kosztów
    >uzyskania przychodu.

    IMO zbyt daleka interpretacja.
    Ani w PA, ani w PDoF nie widze zadnego wymogu bycia zarejestrowanym
    czlonkiem.

    Mam np troche ciekawych wlasnorecznie zrobionych zdjec. Mowisz ze nie
    podlegaja ochronie, mozna je publikowac dowolnie, czy ze tylko w razie
    sprzedazy praw autorskich nie przysluguje mi 50% ?

    50% stosuja tez naukowcy za rozne swoje publikacje, no ale od biedy
    mozna uznac ze sa "zrzeszeni" na uczelni, i "namaszczeni" przez
    odpowiednia komisje..

    >Bo przedmiotem autorstwa jest zdjęcie, a nie makijaż czy sama modelka :)

    To niech se fotografuja Kaczynska.

    P.S. Prawa modelki sa czesciowo zabezpieczone.

    >Kwestionował zasady naliczania kosztów uzyskania przychodu.

    Ale za co ? Publiczny wystep czy wynagrodzenie z tytulu praw
    autorskich z wydania plyt ?

    J.

  • 113. Data: 2010-04-12 19:17:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Apr 2010 11:48:28 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Art.2.1.4 PDoOF sobie kiedy przeczytaj :D
    > Od pieniędzy uzyskanych drogą przestępstwa (a więc nie mogących być
    >przedmiotem umowy) podatek się *NIE* należy.
    > Skoro został pobrany bezprawnie, a źródło zostało ujawnione (jako
    >pochodzące z przestępstwa) - nie ma wyjścia, o ile nie zostało
    >przedawnione, trzeba by (podatek) zwrócić.

    A slusznie :-)

    Ciekawe co wtedy dalej - jesli zwrocono tez wynagrodzenie to moze nic,
    ale jesli nie zwrocono .. 75% od nieujawnionych dochodow czy zalegly
    od darowizny ? :-)

    > Przyznasz, że się rozpędziłeś, bo fakt wzięcia udziału w "akcie twórczym"
    >nie wystarcza do uznania, ze "ustalenie" miało już miejsce w związku z aktem :>

    Jakby to byl malowany portret to moze, ale ogladam zdjecie i widze
    piekna dziewczyne, a nie kunszt fotografa :-)
    Wiem, ja sie nie znam na sztuce.

    > Bo jest wyraźny przepis szczegółowy :D

    Ale dlaczego, powinni tego zabronic :-P

    J.

  • 114. Data: 2010-04-12 20:36:41
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:30:49 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Moc prawną rządzenia.

    Mieli tylko tyle tej mocy ile przewidywały ustawy.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 115. Data: 2010-04-12 20:37:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:41:15 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Nie wieję się. Po prostu taki jełop jak ty zawsze bedzie tylko i wyłącznie
    > jełopem, dlatego traktuję cię jak jełopa.
    > A, że jesteś do tego jeszcze chamem to traktuję jak jełopa i chama.

    Tak, Jacusiu - punktować Cię, to chamstwo :D

    Wij się dalej, gnido przekraczająca prędkość.

  • 116. Data: 2010-04-12 20:39:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:43:59 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Adasiu ty już sobie tak zasrałeś swoje dobre imię oraz dobre imię swojej

    Jacusiu, jeszcze raz, 'z Twoich wyobrażeń'.

    > rodziny, że jakiekolwiek wyciągane twoje brudy już nie mają znaczenia. Sam

    Te, które Ty chcesz wyciągać za pomocą obsysu swego palucha istotnie, nie
    mają. I Cię to strasznie wkurza, że Ty, wielki jajakoko zakuwacz norm
    głosisz, a inni olewają :D

    > sobie zgotowałeś ten los, ze gdzie teraz się nie zwrócisz tam za tobą
    > ciągnie się usenetowy smród. Trzeba być nieźle jeb....ym, żeby tak "robić
    > pod siebie".

    Albo też, czego nie pojmiesz - mieć w dupie takie chodzące sraczki jak Ty.

  • 117. Data: 2010-04-12 20:41:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:36:53 +0200, Plumpi napisał(a):

    > No popatrz, znaów się ujawniło kolejne wcześniejsze kłamstwo adasiowe, że
    > egzaminator wyleciał :)

    Jacusiu, łżesz jak zwykle. Wskaż proszę, kiedy tak twierdziłem?

  • 118. Data: 2010-04-12 21:51:19
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > W jakim autku masz to swoje 3.0? Jesteś z trójmiasta?

    Audi a6 i nie ścigam sie na pasie na dywizjony 303

  • 119. Data: 2010-04-13 01:36:49
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-12 21:51, Wojtek M. pisze:

    > Audi a6 i nie ścigam sie na pasie na dywizjony 303

    Chcesz się ścigać?

  • 120. Data: 2010-04-13 20:52:05
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Chcesz się ścigać?

    Człowieku nie mam 20 lat i nie jeżdżę bmw e30