  • 51. Data: 2010-04-11 11:04:51
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010 02:32:09 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >Nie, do ZPGP. A Ty się wuj gnido latająca 120 na 70.

    A tego egzamin niedawny to zdawales za fotografowanie w czasie jazdy ?
    :-)

    J.

    P.S. Sprawdzales co z egzaminatorem ? Zadzwonic, poprosic .. i sie
    zdziwic ?

  • 52. Data: 2010-04-11 11:08:24
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Mnie też nie.
    > A co jest specjalnego w tym dniu? Że w jednym miejscu zginęło tyle osób,
    > co
    > przez kilka dni na drogach w Polsce i media dostały sraczki?

    Nawet Ty chyba rozumiesz że nie byli to zwykli ludzie

  • 53. Data: 2010-04-11 11:18:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek M." <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet Ty chyba rozumiesz że nie byli to zwykli ludzie

    Znaczy że lepsi?
    Bez jaj, politykiem jesteś?

  • 54. Data: 2010-04-11 11:19:21
    Temat: Re: chcesz się ?cigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Prawdziwy czy tylko slupek ?

    Raczej prawdziwy, bo znajomego w tym miejscu już dupli, a czy był w tym dniu
    zamontowany, tego nie jestem pewien.
    Ale wystarczyła mi sama satysfakcja, że łebek się zorientował, że go
    wystawiłem i się pos...ł ze strachu, bo dalej już jechał grzecznie, nikogo
    nie blokując, ani nie udawadniając nikomu, że ma superszybkie auto :D

  • 55. Data: 2010-04-11 11:29:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010 11:04:16 +0200, Plumpi wrote:

    >Raczej miałem na myśli czy sam muzykuje, czy "czyta kropki" ? :)

    No ale czy "czytanie kropek" to nie jest znanie sie na muzyce ?

    Bach pod koniec zycia gluchy juz byl, a komponowal.

    J.

  • 56. Data: 2010-04-11 11:31:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010 11:00:58 +0200, Plumpi wrote:

    >Czyli adasiu dupoknociarzu nie posiadasz oficjalnie statusu artysty, dlatego
    >okradasz państwo i nas wszystkich, bo liczysz koszty uzyskania przychodu 50%
    >bezprawnie. To teraz będziesz się wił dupoknociarzu przed urzędem skarbowym

    A to trzeba byc zarejestrowanym artysta, czy wystarczy w umowie "za
    sprzedaz praw autorskich" ?

    J.

  • 57. Data: 2010-04-11 11:33:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010 10:00:34 +0200, Jurand wrote:

    >Ja nie ryzykuję. Normalnie jadę. Wystarczy trochę umiejętności i jesteś w
    >stanie zupełnie spokojnie przejechać zakręt szybciej, niż 80% innych
    >użytkowników drogi.

    Ty jedziesz normalnie, ja jade normalnie, a potem w statystykach mamy
    60% wypadkow z powodu nadmiernej predkosci :-)

    J.

  • 58. Data: 2010-04-11 11:36:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ty jedziesz normalnie, ja jade normalnie, a potem w statystykach mamy
    > 60% wypadkow z powodu nadmiernej predkosci :-)

    Dla nienormalnych często normalne rzeczy wyglądają na nienormalne i
    nadmierne.

  • 59. Data: 2010-04-11 11:37:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010 01:21:11 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >A co jest specjalnego w tym dniu? Że w jednym miejscu zginęło tyle osób, co
    >przez kilka dni na drogach w Polsce i media dostały sraczki?

    Maja praktyke.

    TVN i TVN7 - na obu leci to samo. A pewnie jeszcze i na kilku innych.
    Polsat - trzy programy, na wszystkich to samo.
    Nosz ZSRR sie przypomina..

    Ciekawe czy znow potrwa tydzien.

    J.

  • 60. Data: 2010-04-11 12:03:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010 11:36:55 +0200, Cavallino wrote:

    >Dla nienormalnych często normalne rzeczy wyglądają na nienormalne i
    >nadmierne.

    Co by jednak nie mowic nadmierna predkosc latwiej sie objawia w
    zakrecie niz na prostej.

    J.