    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: chkdsk i klonowanie [cross]
    Date: Wed, 16 Nov 2016 14:28:17 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 16 Nov 2016 04:56:05 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <2...@g...c
    om>
    od TurboPascal <t...@g...com> :

    >Wszystko wskazuje na to, że użyty był "goły" CHKDSK. Należy go zastosować z
    dodatkowymi opcjami CHKDSK /f /r /x - kilka razy używałem z dobrym skutkiem.
    Naprawione zostaną błędy logiczne i zaznaczone uszkodzone sektory.

    Odradzam, chkdsk zepsuje do reszty to, co jeszcze da się poprawić
    innymi programami.
    MHDD powinien dać sobie radę:
    http://darmowyinternet.net/forum/temat-naprawa-dysku
    -twardego-mhdd-tutorial_751

    Ewentualnie Victoria for windows, czy płatny SpinRite.
    --
    ,,To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym,
    że zaczynamy się w niej urządzać!"