    From: Tomaszek <t...@t...org>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet
    Subject: Re: chkdsk i klonowanie [cross]
    Date: Wed, 16 Nov 2016 20:18:17 +0100

    W dniu 2016-11-15 o 17:43, rs pisze:
    > mam do wymiany dysk w laptopie. żeby nie było niespodzianek najpierw
    > sprawdziłem źródłowy dysk za pomocą chkdsk. nie było żadnych błędów.
    > zacząłem klonować. najpierw przy użyciu HD Clone Pro, ale odmówił
    > współpracy podczas weryfikacji. najnowsza clonezilla również
    > stwierdziła, ze na dysku są błędy. HD regenerator powiedział po
    > przeczesaniu dysku do trzech czwartych, stwierdził, że dysk "nie jest
    > gotowy". dodam, ze system zainstalowany na tym dysku chodzi bez żadnego
    > problemu. żadnych błędów systemowych w logach. jaki czort?
> [...]

    1. W jakim to języku napisane jest powyższe?
    2. CHKDSK o ile się nie mylę sprawdza tylko logiczną strukturę, do
    sprzętu się nie dotyka. Sprawdź dysk, z którego robisz obraz (pierwotny)
    programem od producenta dysku. Tylko w przypadku programu producenta
    masz gwarancję, że program uzyska pełen dostęp do dysku.

    Z życia wzięte: podniosłem jedną Baracudę 11 programem SeaTools for
    DOS(naturalnie tylko po to, by zgrać z tego dane i na śmietnik) żaden
    inny program sobie nie poradził.

    --
    t0maszek
    #nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta#