    Subject: Re: chkdsk i klonowanie [cross]
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Wed, 16 Nov 2016 14:33:28 -0500

    On 11/16/2016 1:45 PM, nadir wrote:

    > A może da radę stary Norton Ghost z opcją -FRO, która ignoruje błędy
    > dysku źródłowego?

    dzięki. clonezilla tez potrafi pomijać błędy i jechać dalej, ale nie
    dała rady. coś w tych programach rożnego jest. zrobiłem nowy obraz
    programem AOMEI Backuper, wywaliłem wszystkie poprzednie partycje na
    nowym, odtworzyłem obraz i system zaskoczył z nowego dysku na laptopie.
    nie sadze, żeby ten użyty program potrafił dokonywać jakiś specjalnych
    cudów, ale wygląda na to, że ze wszystkich próbowanych ten zadziałał. w
    każdym razie sprawa załatwiona i z czystym sumieniem mogę polecić
    wspomniany software. <rs>