eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetchromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze? › Re: chromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze?
  • Data: 2019-05-22 21:56:47
    Temat: Re: chromecast, miracast, itp. - który sprzęt, które najprostsze?
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Z Chromecastem tak nabruździli, że do uruchomienia nie wystarczy jak kiedyś komputer
    (z Win), lecz musisz mieć smarkfona z Andkiem
    żeby ustawić hasło czy coś tam przez ściągniętą apkę.
    Która ze sklepu się nie uruchomi na innym Andku niż najnowszy, wtedy musisz szukać
    starszych wersji apki (wypadła mi nazwa z głowy,
    ale nic oryginalnego) po repozytoriach no i chyba bez konta google się nie da (przy
    samym ustawianiu).
    Generalnie mnie największa qrwica ostatnich lat dopadała gdy to uruchamiałem, ale
    później już chodzi bez telefonu.
    Ale z Twojego opisu wynika, że to nie będzie pracowało standardowo w LAN, lecz w
    sieci ad hoc czyli łączyło się bezpośrednio z
    kompem? Tej opcji nie próbowałem (mam ver. 3 UHD, która woli ethernet niż wifi).
    A i standardowo to nie wyświetla "pulpitu", lecz okno, a najlepiej okno medialne
    (video) z okna przeglądarki. Do której trzeba dodać
    obsługę Chromecast.