  • Data: 2016-08-24 22:46:57
    Temat: Re: ciekawostkr
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xyz"

    > No dobra - na dzień dzisiejszy to nie zabrali mi,
    > ale:
    >
    > http://www.gdzie-kupic-prawo-jazdy.com/index.htm
    >
    > czy to jakaś wyjebka.pl czy coś w tym jest?

    "Czas oczekiwania, razem z załatwieniem wszystkich spraw
    formalo-administracyjnych na Pradze to około 2-3 tygodnie."

    Chłopaki z Warszawy.
    No ale mając skan podpisu, zdjęcie, pesel i resztę danych
    można sporo zdziałać.
    ---
    :-)

    Gdyby o podpis chodziło to wystarczy go spreparować. Nie jest do niczego
    używany nawet w Polsce.