  • Data: 2019-02-11 11:16:32
    Temat: Re: co kupić albo dla czego nie kupować akurat tego
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 lutego 2019 22:11:21 UTC+1 użytkownik zdzisław dyrman napisał:
    > W dniu 06.02.2019 o 09:47, Bolko pisze:
    >

    > Dziękuję wszystkim za rady, dzielenie się swoimi doświadczeniami i
    > spostrzeżeniami.
    > (Przepraszam że piszę jako odpowiedź do Bolka ale nie radzę sobie chyba
    > z czytnikiem)
    >
    > Pozostając jednak przy Mondeo stwierdzam że z silnikiem benzynowym jest
    > ich jak na lekarstwo, dużo większy wybór jest wśród tych z silnikiem diesla.
    Bo Mondeo to takie auto dla lepszego handlowca dyrektora.
    Co robi 40 kkm rocznie do tego obsługa longlife (w sensie oleje).

    > I tu zastanawiam się że może nie powinienem się bać diesla z tą moją
    > jazdą po mieście i niezbyt dużymi przebiegami.
    U mnie na osiedlu pojawiły się trzy diesle które zostały kupione żonom.
    Da się?
    Da
    Ale czy ma to sens?

    > A wracając do korozji i konserwacji. Czy po zakupie takiego Forda z 2014
    > lub 2015 roku trzeba zrobić konserwację podwozia?
    > Może zna ktoś fachowca konserwatora z Krakowa? Słyszałem o specach z
    > Dobrego Pasterza, może ktoś ma doświadczenie?
    >
    > Myślałem też o pozostaniu przy produktach koreańskich ale:
    > Sonaty są większe i ciut młodsze niż moja Elantra ale planuję jeździć
    > "nowym" samochodem około 10 lat i chciałem kupić coś 4 czy 5 letniego
    Ja mam ten sam problem.
    Marzy mi się auto które bedzie robić 20 kkm rocznie po Krakowie
    i do którego będę dokładał rocznie 1000 zł na naprawy.
    Wniosek: to musi być prosty samochód.
    I tak od kilku lat jeźdźiłem seatem cordobą.

    W tamtym roku w marcu potrzbowałem kupić autostradowe auto na półroku
    a autostrade. Kasy nie miałem wiec kupiłem mazde 6 z LPG.
    Auto zrobiło 30kkm po autostradzie gdzie naprawdę czasami
    dostawło ostro w cylinder.
    I gdyby nie ta rdza...
    Jak na auto za 10kzł to ja nic więcej nie chce.