eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaco to za czujnik światła? Z myszki? Proszę o pomoc w identyfikacji › Re: co to za czujnik światła? Z myszki? Proszę o pomoc w identyfikacji
  • Data: 2015-08-28 12:26:23
    Temat: Re: co to za czujnik światła? Z myszki? Proszę o pomoc w identyfikacji
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-28 o 11:21, sundayman pisze:

    > to i zwykły rezystor może robić pewnie za fotoelement.
    > Kwestia odpowiedniej "jasności" obiektu i soczewki :)

    No tak nie do końca. Opornik jak zacznie reagować na światło to ta
    reakcja będzie raczej niepowtarzalna ;)
    A praktycznie każdy przyrząd półprzewodnikowy będzie w jakimś stopniu
    reagował na światło. Właściwie to w całkiem sporym. Jak zrobisz opornik
    z półprzewodnika to on też będzie reagował na światło.

    Pozdrawiam

    DD