    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 19 Mar 2017 23:31:29 -0700 (PDT)
    Subject: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 marca 2017 01:09:06 UTC+9 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Ja miałem całkiem sporo Mickiewicza. Nie zaszkodziło mi to.

    W rządzie Jaruzelskiego Wojciecha ministrem był niejaki Faron Bolesław. Ten to
    dopiero nas wszystkich nauczył! Owszem, mi zaszkodziło. Całej Polsce zaszkodziło.
    Zaszkodziło tak, że jak dziś tamto faronowe pokolenie posyła swoje dzieci do szkoły,
    to nikt nie widzi jawnej kpiny w tym co mówi Zalewska. Te brednie padają na bardzo
    podatny grunt, nikt nie widzi problemu w programie nauczania. Większości Polaków
    likwidacja gimnazjów wydaje się być jedynym problemem dzisiaj. Cóż tu się dziwić, na
    Mickiewiczu uczeni, przecież to nie szkodzi...