eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[cross] Android w samochodzie i CAN › Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.e
    ternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
    Date: Fri, 30 Jan 2015 12:39:21 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <magj4a$2l2$1@dont-email.me>
    References: <54c352d7$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma18p1$ecj$1@speranza.aioe.org>
    <54c4b381$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma2es1$fjt$1@mx1.internetia.pl> <ma2npl$pl0$1@dont-email.me>
    <ma3p9c$upv$1@mx1.internetia.pl> <ma5efh$ip2$1@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1501262004170.5548@quad> <ma6i2n$9fb$1@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1501280000510.1408@quad> <ma98c7$rt7$1@dont-email.me>
    <54c8b363$0$2654$65785112@news.neostrada.pl> <maan87$7m7$1@dont-email.me>
    <54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 30 Jan 2015 18:39:07 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="9424a822006a6d9424abf2477577313e"; logging-data="2722";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19ApkrvnqhhYbWB087+hlaw"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:JY/E2xRT0+z2M9NiasrdTJmSreI=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:677714 pl.misc.samochody:2554993
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >>>>Co wcale nie znaczy że procesor będzie siedział W lusterku,
    >>>>zwłaszcza że lusterek bocznych masz dwa... Procesor będzie
    >>>>jeden, siedział przy manipulatorze ręcznym lusterek który
    >>>>obsługuje kierowca i z tego układu będzie wychodziło po
    >>>>4 kable do dwu silników X i Y w każdym lusterku...
    >>
    >>> Ale po co tam jakis procesor ?
    >>
    >>> Tylko ze zalozyles najprostszy model sterowania.
    >>> A jak jest auto z pamiecia ustawien kierowcy ?
    >>> Lusterka z enkoderami ... i juz jest sens procesora w srodku i CAN.
    >
    >>Pytasz po co procesor: ano właśnie po to, że łatwiej cyfrowo obrabiać
    >>sygnały i zapamiętywać pozycje lusterek do pamiętania ich
    >>niż analogowo.
    >
    > Tylko wtedy przydaje sie sprzezenie zwrotne, ilosc kabelkow rosnie, i
    > zaczynaja miec sens trzy procesory - w lusterkach i w manipulatorze :-)

    Nie jest to potrzebne gdy projektant pomyśli chwilkę i zauważy,
    że pobór prądu silnika prądu stałego zwiększa się znacznie
    przy zwiększonym obciążeniu (gdy silnik dokręci lusterko do
    oporu) i wtedy wciąż masz 4 druty a wiesz gdzie jest lusterko.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: