eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[cross] Android w samochodzie i CAN › Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
    Date: Fri, 30 Jan 2015 20:34:17 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <magmbo$n9v$2@node2.news.atman.pl>
    References: <54c352d7$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma18p1$ecj$1@speranza.aioe.org>
    <54c4b381$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma2es1$fjt$1@mx1.internetia.pl> <ma2npl$pl0$1@dont-email.me>
    <ma3p9c$upv$1@mx1.internetia.pl> <ma5efh$ip2$1@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1501262004170.5548@quad> <ma6i2n$9fb$1@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1501280000510.1408@quad> <ma98c7$rt7$1@dont-email.me>
    <54c8b363$0$2654$65785112@news.neostrada.pl> <maan87$7m7$1@dont-email.me>
    <54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl> <magj4a$2l2$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1422646456 23871 46.21.210.209 (30 Jan 2015 19:34:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jan 2015 19:34:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    In-Reply-To: <magj4a$2l2$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:677726 pl.misc.samochody:2554996
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-01-30 o 19:39, Pszemol pisze:
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >>>>> Co wcale nie znaczy że procesor będzie siedział W lusterku,
    >>>>> zwłaszcza że lusterek bocznych masz dwa... Procesor będzie
    >>>>> jeden, siedział przy manipulatorze ręcznym lusterek który
    >>>>> obsługuje kierowca i z tego układu będzie wychodziło po
    >>>>> 4 kable do dwu silników X i Y w każdym lusterku...
    >>>
    >>>> Ale po co tam jakis procesor ?
    >>>
    >>>> Tylko ze zalozyles najprostszy model sterowania.
    >>>> A jak jest auto z pamiecia ustawien kierowcy ?
    >>>> Lusterka z enkoderami ... i juz jest sens procesora w srodku i CAN.
    >>
    >>> Pytasz po co procesor: ano właśnie po to, że łatwiej cyfrowo obrabiać
    >>> sygnały i zapamiętywać pozycje lusterek do pamiętania ich
    >>> niż analogowo.
    >>
    >> Tylko wtedy przydaje sie sprzezenie zwrotne, ilosc kabelkow rosnie, i
    >> zaczynaja miec sens trzy procesory - w lusterkach i w manipulatorze :-)
    >
    > Nie jest to potrzebne gdy projektant pomyśli chwilkę i zauważy,
    > że pobór prądu silnika prądu stałego zwiększa się znacznie
    > przy zwiększonym obciążeniu (gdy silnik dokręci lusterko do
    > oporu) i wtedy wciąż masz 4 druty a wiesz gdzie jest lusterko.
    >
    I się projektant zdziwi używając takiego rozwiązania w naszym
    klimacie w zimie jak lusterko zamarznie czy się zawias przytrze.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: