  • 21. Data: 2010-09-17 20:26:06
    Temat: Re: [crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód
    Od: Jaszyn <k...@n...polu.pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 18:58:23 +0200, venioo napisał(a):

    > Piekne moze nie jest,

    Co najmniej. A tanie nie musi oznaczac paskudne, wystarczy spojrzec na
    Renault Logan.

    > ale jednak JEST i za to wielki plus.

    Eee tam. Nabywca samochodu najmniej sie kieruje patriotyzmem. W Polsce,
    oczywiscie.

    --
    Jaszyn
    Syci niewolnicy są najzacieklejszymi wrogami wolności.

  • 22. Data: 2010-09-17 20:29:52
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 20:13, Diabełson pisze:

    > samochód nie jest zły. Do małego biznesu w sam raz, wolałbym taki nowy
    > niż kilkuletniego Sprintera z przebiegiem 500 kkm. Co do nazwy, to
    > faktycznie mogli nazwać go jakoś tak po polsku. Mamy Tarpana, Rosomaka w
    > armii, może jakiś Żubr :D

    ...Zubr to raczej odpada. Dobrze by bylo, by bez polskich znakow (moze
    na eksport pojdzie) i z jakas nazwa kojarzona w roznych jezykach.
    Hmm....moze "tytan" ? Przy okazji nawiazywalo by do dzwigania ciezarow..

    A.

  • 23. Data: 2010-09-17 20:31:53
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 20:29, złoty pisze:

    > ...Zubr to raczej odpada. Dobrze by bylo, by bez polskich znakow (moze
    > na eksport pojdzie) i z jakas nazwa kojarzona w roznych jezykach.
    > Hmm....moze "tytan" ? Przy okazji nawiazywalo by do dzwigania ciezarow..

    PS. ...a Tura widzieliscie?

    A.

  • 24. Data: 2010-09-17 20:35:15
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 20:31, złoty pisze:

    > PS. ...a Tura widzieliscie?

    http://www.youtube.com/watch?v=mfMGGXBJaxA&feature=r
    elated

  • 25. Data: 2010-09-17 20:39:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    http://www.polskie-auta.pl/stara/zubr.htm

    --
    spp

  • 26. Data: 2010-09-17 20:56:30
    Temat: Re: Pasagon - "nowy" polski samochód
    Od: amos <g...@g...com>

    On 17 Wrz, 20:13, Diabełson <h...@s...org> wrote:
    > może jakiś Żubr :D
    A może "Piżmak" ;D

    Koszmarek do potęgi. Ze tez im nie wstyd cos takiego promowac!
    --
    amos

  • 27. Data: 2010-09-17 21:08:05
    Od: Gall <o...@j...anonimem>

    On Fri, 17 Sep 2010 11:56:30 -0700, amos wrote:

    > A może "Piżmak" ;D
    >
    > Koszmarek do potęgi. Ze tez im nie wstyd cos takiego promowac!

    "Czarnuch" - w końcu to samochód do ciężkiej roboty...

    --
    Grzesiek

  • 28. Data: 2010-09-17 22:32:55
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 17:36, Koziołek pisze:
    > Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
    > Polak to potrafi...
    >
    > http://moto.onet.pl/7536878,29,4,filmy.html?node=29
    >

    > Z harcerskim pozdrowieniem,
    >
    > Koziołek

    BTW dlaczego Lubliny gwiżdżą? Może przypadek ale ostatnio co mijam na
    trasie Lublina to słuchać jak pogwizduje, wydech? most? czy inny czort?
    pozdrawiam
    marci

  • 29. Data: 2010-09-17 22:52:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-09-17 20:06, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Po co płacić. Byle student ASP przystąpi do konkursu jeśli może wygrać

    Hmmm... Ten przód faktycznie wygląda na dzieło studenta :)

    Samochód może być nawet niezły, ale przód wyraźnie przecudaczony.

  • 30. Data: 2010-09-17 22:57:51
    Od: RedLite <r...@o...pl>

    W dniu 2010-09-17 20:10, woohoo pisze:

    > Napieraj z nazwą.

    Byczek, Fornal, Landara :D
    Właściwie to nie wiem czemu miałoby być po polsku; Jest tam coś
    polskiego w tym pojeździe?

    O właśnie, Dromader albo Stoton Truck :D

    --
    ;)