    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.rec.telewizja
    Subject: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Date: Tue, 3 Jan 2017 18:38:34 +0100

    Dnia Tue, 3 Jan 2017 18:03:39 +0100, SERG napisał(a):

    > Od razu ochoczo przystąpiłem do poszukiwać wśród masy telewizorów typu
    > Smart, ponieważ TV ma być tylko i wyłącznie wykorzystywany do odbioru
    > wszelkich dóbr dystrybuowanych drogą internetową.

    Zapomnij. Ten cały SMART jest zdecydowanie przereklamowany. Przeglądarka
    pracuje wolno, renderujre zupełnie inaczej niż to co widzisz na kompie,
    obsługa jest niewygodna. Jeśli za część SMART-a uważasz łącze
    wifi-ethernet/dlna to wiedz że daleko nie wszystkie typy plików AV
    odtworzysz a o napisach w dodatkowych plikach tekstowych zapomnij. Zanim
    kupisz, pobaw się tym gdzieś i sprawdź sam.
    Internet w TV? Owszem, podłącz TV do domowego kompa lub choćby laptopa
    po HDMI i używaj ile wlezie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.