    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Date: Tue, 3 Jan 2017 18:57:19 +0100

    Obawiam się, że nie istnieją dobre inne niż smart "zwykłe" TV (z matrycą natywną 120
    Hz, a innej czyli 60Hz bym nie kupował, bo się na tym nie da oglądać np. piłki
    dowolnej, chyba ze lekarską).
    Kup roczniaka na gwarancji.
    Trudno coś polecić, bo IMHO wszyscy producenci schodzą na psy ;-))
    Np. Tizen stał sie bardzo zamkniętym systemem IMHO gorszym od poprzedniego (do 2014
    roku) smarta.
    Otwartym systemem jest Android, ale posiadacze (Sony, Philips) coś tam marudzą, że
    się zawiesza itp., poczytaj na forach.
    Możesz kupić dobry tuner np. z otwartą architekturą na linuksie i do tego
    podłączyc... no co, własnie co, skoro TV są ZNACZNIE tańsze od podobnej wielkości
    monitorów :-o
    Czyli do tunera podłaczysz i tak TV (umawiając się, że do 32 cali jest monitor, a
    telewizory sa od 40 cali, pośrodku można dyskutować).
    Przykładowo przez pół dnia miałem (bo odesłałem) Ferguson Ariva 4K: pomysł bardzo
    fajny i ciekawe funkcje, ale andek doprowadzał mnie do rozpaczy, a o rodzinie to
    nawet szkoda mysleć - po zastanowieniu wolałem dopłacić te 500 zł do lepszego
    telewizora.
    Z telewizorem troche jak z samochodem: możesz kupować roczniaka-dwulatka i co 1-2
    lata sprzedawć i kupować kolejnego roczniaka-dwulatka, tylko ewentualna utrata
    wartości jednak mniejsza ;-))