  • Data: 2014-07-18 22:31:41
    Temat: Re: czas zmienić profesję
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > A, rozumiem, mialo byc wsparcie na ścieranie,to trzeba cos zetrzec :-)

    Zbyt wiele nie wymagajmy. Oczywiście wsparcie na ścieranie by było
    lepsze, bo oznacza stały dopływ funduszy. Ale nawet jednorazowym
    wsparciem na starcie nie można gardzić.

    > No chyba ze on potrzebuje dotacjie na starcie piasku :-)

    To też możliwe. Sam, za darmo, bez dotacji przecież nie będzie tarł
    piasku, jak jakiś idiota.

    > Chyba sie jednak zgodzimy ze nie o takie starcie chodzilo :-)

    Naszej prywatnej zgody i opinii nie należy brać pod uwagę, gdy chodzi
    o pieniądze publiczne. Trzeba ściśle trzymać się tego, co zapisane.
    Gdy ktoś stara się o jakieś dofinansowanie, musi wypełniać setki tabelek
    i wniosków, a jak gdzieś źle postawi przecinek, to mu nic nie dadzą.

    W drugą stronę powinno działać to tak samo. Piszemy we wniosku, że z tą
    bułą, to chodzi nam właśnie o wsparcie na starcie. A potem do upadłego
    sądzimy się o to, że najlepiej wypełniliśmy warunki konkursu.

    > No i sam widzisz - Ty o Sztuce nie masz pojecia. Nie Tobie wiec
    > fundusze na Sztuke rozdzielac :-)

    Ja nie chcę rozdzielać. Ja zawsze wolę dostawać.

    --
    Jarek