  • Data: 2014-07-18 22:33:34
    Temat: Re: czas zmienić profesję
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Andrzej napisał:

    > No właśnie. Tyle pozostało mi w pamięci z lat 60 z lektury "Prawa
    > Parkinsona". Książka dawno gdzieś poszła. Dziękuję za przypomnienie.
    > Chyba, że to była całkiem inna książka...

    Ta. Książka napisana jeszcze w latach pięćdziesiątych. Ale niewiele
    się od tego czasu zmieniło, jeśli chodzi o organizację organizacji.
    Bardziej indywidualne podejście ma Zasada Petera -- którą można
    streścić tak, że każdy [urzędnik] awansuje do momentu, gdy osięgnie
    próg własnej niekompetencji (a wtedy robotę muszą wykonywać inni,
    więc organizacja sie rozrasta). Gdyby potrzeba było dokładniejszego
    przypomnienia, mogę wysłać PDF w ramach tzw. użytku dozwolonego.

    --
    Jarek