    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy ktos uzywa fiata qubo?
    Date: Fri, 24 Sep 2010 22:27:38 +0200

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i7hgau$lk4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > powoli - bardzo powoli szukam auka rodzinnego, które jednocześnie będzie
    > autem dla żony.
    > jednoczesnie powinno byc duze i male:P
    > brzmi idiotycznie wiem:)
    > pytanie: czy ktos tego uzywal i moze powiedziec czy autko jest udane czy
    > tez nie?
    > Rozwazam tez doblo ale to troche za duze dla niej-bedzie opór:)
    > Punto bylo pierwotnie rozwazane ale nie widzialem zeby dealerzy mieli w
    > opcji isofix do fotelikow.
    > rozwazalem tez toyote verso ale cena mnie nieco zbila z tropu - wersja
    > ktora mi pasuje kosztuje ponad 85kpln
> [...]

    Czy siedziales/jezdziles tym samochodem. Ja mam w firmie Bippera (to
    samo tyle ze dostawcze) i uwazam ze ten samochod jest naprawde maly. A
    wersji osobowej to za rodzinny to on raczej nie uchodzi.

    Fakt, na miasto bardzo udany samochod, promien zawracania, spalanie, krotki
    (co w trasie niestety jest zmora).

    Przez rok ok 30.000km - srednie spalanie z 1,4HDI 6.07l, pordzewialy tylne
    zawiasy, raz przestala dzialac prawa lampa, potem spalila sie kostka przy
    lewej lampie. Wymienione lozyska mcpersona. Wymienione wybieraki od drazka
    zmiany biegow. Teraz zaczela syczec pompa wspomagania.

    Teraz bedziesz mial Fiorino/Qubo po liftingu juz, to ewentualnie poczekaj bo
    na zdjeciach znacznie ladniej wyglada.

    Nowe Doblo dostalo wlasnie nagrode Van Of The Year

    PZDr
    Adam