eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Data: 2011-07-04 18:15:48
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-04 17:52, Cavallino pisze:

    > A jaki to jest ogólny?

    Taki.
    "
    > Zatrzymanie w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu wygląda tak:
    >
    > - Widzisz pieszego już na pasach (wtedy ma pierwszeństwo)
    > - Zatrzymujesz się

    No to pytanie kontrolne. A jak się zatrzymam na prawym pasie, zanim
    pieszy wejdzie na pasy, tylko stoi na krawężniku, to znaczy, że można
    mnie ominąć lewym pasem?

    Shrek. "

    Z opisu przedpiscy wynika, że chodzi o przypadek kiedy pieszy ma
    pierwszeństwo bo jest już na pasach (czyli żadne tam światła, pojazdy
    uprzywilejowane, autostrady, policjanci kierujący ruchem i zamknięte OS
    na rajdach).

    > A pytałeś w oderwaniu od dyskusji i tego co pisałe "to", czy w związku z
    > nią?

    Właśnie w związku - i z tego związku wynikało co wyżej.

    Shrek.