eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.
    pl!news.uni-stuttgart.de!news-2.dfn.de!news.dfn.de!feeder.erje.net!feeder.news-
    service.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH
    !nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
    <iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
    <4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
    <4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <iupmt8$hol$1@mx1.internetia.pl>
    <4e105f21$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <iupo5n$nq5$1@mx1.internetia.pl>
    <4e106344$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <iupp9o$6ie$1@mx1.internetia.pl>
    <4e10c438$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuqjdt$or1$1@mx1.internetia.pl>
    <4e10cfa9$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuqli1$6rq$1@mx1.internetia.pl>
    <4e110471$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuru5c$3c5$1@inews.gazeta.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 05 Jul 2011 01:09:18 GMT
    Lines: 42
    Message-ID: <4e12643e$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1309828158 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2443 80.52.166.102:55696
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382010
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Artur Maśląg

    > Zdaje się nie zauważasz wagi czynu (czy też zaniechania), który wprost
    > doprowadził do wypadku. Pewnie, ważniejsze jest te parę procent winy,
    > które być może uda się przypisać komuś innemu.

    To zależy jeszcze od okoliczności, które nie są znane. Jest zasadnicza
    różnica czy:

    - omijał pojazdy które już wcześniej tam stały, a dzieci wybiegły z
    pomiędzy nich
    - omijał pojazdy które dopiero się zatrzymywały, a dzieci normalnie
    przechodziły przez przejście

    >> Jest oczywiste, że 150 km/h nie jest właściwą prędkością na oblodzonej
    >> Puławskiej, więc po jaką cholerę o tym aspekcie w ogóle dyskutować?
    >
    > Otóż to - jest bezdyskusyjne, że takim zachowaniem doprowadził do
    > wypadku. Naprawdę nieistotne jest, czy była bariera, wypadła mu komórka
    > itd.

    Nie, jest bezdyskusyjne, że ta prędkość zwiększyła ryzyko wypadku i
    pogorszyła jego skutki, bezpośrednia przyczyna to już niekoniecznie ta
    prędkość. Oczywiście najłatwiej poprzestać na stwierdzeniu, ze jechał 150
    km/h i tyle.

    >> Jednak od samej prędkości osiągniętej przy jeździe na wprost nie wpada
    >> się na drzewa,
    >
    > Otóż wpada się. Wielokrotnie ćwiczone przez niektórych.

    Bardzo rzadkie przypadki. Zwykle dzieje się coś jeszcze.

    >> więc to co było tu ciekawe to właśnie te inne wątki.
    >
    > Np. o tym, że sobie z kolegą urządzał wyścigi?

    Jeśli tak było to niewątpliwie jest to interesujący aspekt.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: