  • 41. Data: 2010-11-05 13:09:06
    Temat: Re: czy straz miala racje?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-05, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Tak, kierowca podczas jazdy otwiera maskę,
    > i diagnozuje awarię. Potem zatrzymuje się
    > spokojnie na pasie ruchu, włącza awaryjne,
    > wystawia trójkącik...

    Prawie dobrze tylko na odwrót. Najpierw włącza awaryjne, potem się
    zatrzymuje, potem sprawdza co się stało.

    > ...no tak, jeszcze podczas jazdy siedząc pod maską,
    > sprawdza zegarek, ocenia natężenie ruchu, wyciąga
    > magiczną kulę -- ta mówi jaki będzie natężenie za
    > 5 minut -- i viola! Można stać na jezdni!

    Ach te hordy samochodów czających się o 23 na awarię jakiegoś
    samochodu...

    > Co to ma za znaczenie? Prawidłowo, w miarę możliwości
    > usuwa się z jezdni by nie stwarzać zagrożenia, nie
    > zmuszać, może i nielicznych, aby musieli go omijać.
    > Trawka sobie odrośnie. Nie takie problemy
    > się same rozwiązują.

    Niestety nie "się same" tylko za nasze pieniądze.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 42. Data: 2010-11-05 13:33:22
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-05 13:09:06 Krzysiek Kielczewski

    > Prawie dobrze tylko na odwrót. Najpierw włącza awaryjne,
    > potem się zatrzymuje, potem sprawdza co się stało.

    Tak, zamiast zjechać na bok i zrobić to zgoła bezpieczniej.

    > Ach te hordy samochodów czających się o 23
    > na awarię jakiegoś samochodu...

    Może w Twojej wiosce o tej porze już wszyscy śpią.
    W mojej wsi jest o tej porze całkiem sporo samochdów.

    > Niestety nie "się same" tylko za nasze pieniądze.

    Tak, trawa wymaga hospitalizacji po rozjechaniu
    przez samochód. Ciekawe co na to NFZ.

    Ps kobietą nie jesteś (chyba?), zatem, ile masz lat?

    --
    Pozdor Myjk

  • 43. Data: 2010-11-05 13:33:36
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    glang wrote:

    > mieli racje

    ależ skąd.

    pzdr
    \SK

  • 44. Data: 2010-11-05 13:36:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-05, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > To już teraz wiemy że, mało tego nie miałeś takiej sytuacji to tym
    > bardziej nie masz zielonego pojęcia o sytuacjach na drodze. Ale jak
    > pisałem wcześniej, skończysz gimnazjum, zrobisz prawko i czego Ci nie
    > życzę - zapali Ci się samochód to zmienisz zdanie. :-P

    Guzik wiesz.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2010-11-05 13:40:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > 2010-11-05 09:58:57 PH

    > Nie, tyle wynikło z Twojego stwierdzenia.
    > Wystarczy zaparkować na pasie zieleni,
    > włączyć awaryjne i już się "Strasz Wiejska"
    > nie czepnie. Czyż nie?

    Nie, lepiej oczekiwac ze SM ma szklana kule za pazucha i od razu wie, kto po
    prostu zaparkowal, a kto mial awarie. Litosci.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 46. Data: 2010-11-05 13:45:04
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Bo inaczej to my za to zapłacimy.

    Nie zapłacimy bo nie będzie żadnej dodatkowej czynności ponad to co i
    tak robić muszą w ramach regularnegbo utrzymania tego trawnika.

    > Teoretycznie masz rację. Praktycznie na utrzymanie zieleni "przydrożnej"
    > idzie duża kasa.

    Idzie i tak. Bo i tak po zimie trzeba skutki piasku z solą naprawić, bo
    i tak trzeba liście zgrabić, i tak trzeba kosić itd... Trawnik sam nie
    rośnie -- nieutrzymywany zamienia się w chwastowisko.

    > Wystarczy wystawić trójkąt i włączyć awaryjne.

    I tak stojący pojazd zwiększa zagrożenie. Jak ma możliwość usunięcia
    (się) z drogi to powinien być poza drogą.

    \SK

  • 47. Data: 2010-11-05 14:33:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Teoretycznie masz rację. Praktycznie na utrzymanie zieleni "przydrożnej"
    > idzie duża kasa.

    M.in. po to, żeby ktoś tam zjechał jak mu się popsuje auto i nie blokował
    ruchu. Po za tym idzie zima i tak to wszystko zeschnie z zimna, a co nie
    zeschnie zostanie wytrute solą z jezdni.

    --
    ignorance is bliss

  • 48. Data: 2010-11-05 14:56:02
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-05 13:40:34 kamil

    > Nie, lepiej oczekiwac ze SM ma szklana kule za pazucha i od razu wie,
    > kto po prostu zaparkowal, a kto mial awarie. Litosci.

    Litości -- właśnie w tym rzecz. Tak czy siak muszą sprawdzić
    czy się zepsuł, czy zaparkował i tylko markuje zepsucie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 49. Data: 2010-11-05 15:18:05
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Do zatrzymania się nie trzeba rozjeżdżać trawnika ;-P

    A gdzie jest napisane że trawnik został rozjeżdżony?

  • 50. Data: 2010-11-05 15:23:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ach te hordy samochodów czających się o 23 na awarię
    > jakiegoś
    > samochodu...

    Nawet niech to będzie jedno auto, którego kierowca, z racji
    późnej pory, zmęczenia, będzie miał gorszy refleks. I
    przypieprzy w stojącego "rupiecia" ;-)

    > Niestety nie "się same" tylko za nasze pieniądze.

    Póki co nigdzie nikt nie napisał o jakimkolwiek uszkodzeniu
    trawnika. Poza tym nawet nie wiesz czy to "prawdziwy"
    trawnik, czy może kawałek gleby z trawą-samosiejką...
    Zresztą nawet jeśli prawdziwy to wturlane nań auto osobowe
    niczego nie zniszczy...