    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: czy tę foto-skan da się (znacząco) poprawić?
    Date: Sun, 8 Jun 2014 12:53:55 +0200

    Uncle Pete in news:ln17iu$akc$1@news.task.gda.pl
    > Właśnie próbuję przypomnieć sobie, z jakiego programu korzystałem z 10 lat
    > temu do derasteryzacji - była w nim najpierw analiza obrazu i ręcznie
    > wprowadzało się parametry. Nie było to szybkie i user friendly, ale wynik
    > był bardzo doby. Chyba nie Picture Window Pro... Nie pamiętam.

    czytalem wczoraj w sieci mase podpowiedzi jak to wykonac, wszystko
    sprowadzaja sie do wielofiltrowych dzialan PS, a ten
    link:http://i.imgur.com/X1uDCYl.jpg dalem po "filtr > szum > kurz i rysy <--
    promien=2,prog=0

    ale teraz to nie jest problem derasteryzacji, jedno: jak z foto o takim
    obrazku wykonac lepsze foto.