  • 11. Data: 2009-03-31 10:20:55
    Temat: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:gqsq66$feo$2@inews.gazeta.pl...

    > Ku***, może mi ktoś wytłumaczyć co wam przeszkadza, że się posiadacze aut
    > chcą ścigać?
    Zmienisz zdanie jak Cie jakies beemwu albo inny zlom objedzie ;)
    Ile masz tam koni 86??

    To czym chcesz sie scigac?

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 12. Data: 2009-03-31 10:23:14
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    fv pisze:

    > Hm.. ciekawe. Byłem pewien że jest takie słowo, ale jakoś ani definicji ani
    obecności w słowniku nie
    > widzę. Google mówi, że jest takie pojęcie http://www.google.pl/search?q=motonita,
    ale pytanie
    > rzeczywiście jest ciekawe.
    >
    > Anyone?

    geneza jest prosta
    Lata temu.... Dowcip w jednym z artykulow Swiata Motocykli. Jak slysze
    to slowo to ciarki przeze mnie przechodza i mam ochote uciekac.

    --
    piomay
    http://www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2009-03-31 10:37:11
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "BartekGSXF" napisał :
    > Zmienisz zdanie jak Cie jakies beemwu albo inny zlom objedzie ;)
    > Ile masz tam koni 86??
    > To czym chcesz sie scigac?

    Ej, nie przesadzaj, te 86 koni wystarcza mu na większość samochodów. A z tym
    BMW to musiałoby to być raczej M3, M5, M6 i to też raczej dopiero powyżej
    100 km/h.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 14. Data: 2009-03-31 10:38:18
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 31 Mar, 12:23, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > geneza jest prosta
    > Lata temu.... Dowcip w jednym z artykulow Swiata Motocykli. Jak slysze
    > to slowo to ciarki przeze mnie przechodza i mam ochote uciekac.

    znaczy, że nie opowiedz? wiesz, ja młody jestem i lata temu nie
    czytałem. ja lubie ciarki.

    - gildor

  • 15. Data: 2009-03-31 10:45:56
    Od: Arni <a...@n...spam>

    BartekGSXF pisze:
    > Zmienisz zdanie jak Cie jakies beemwu albo inny zlom objedzie ;)

    no dobra, ale czego to dowodzi? Ze mam mniejszego?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2009-03-31 11:01:29
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > no dobra, ale czego to dowodzi? Ze mam mniejszego?
    Nie wiem jakiego masz i mnie to nie obchodzi.
    Emotke widziales?
    A celem wyjasnienia, przejdzie mu ochota na sciganie jak go jakies auto
    objedzie i tyle.
    Teraz zrozumiales? :)

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 17. Data: 2009-03-31 11:01:52
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "fv" napisał w wiadomości

    > Ku***, może mi ktoś wytłumaczyć co wam przeszkadza, że się posiadacze aut
    > chcą ścigać?

    Pojezdzisz to się dowiesz,ew popatrz z tyłu ja takie ściganie
    wygląda-motocyklista rusza,nawet spokojnie a gość żeby go dogonić skacze jak
    poje.. po wszystkich pasach,jak przy wyprzedzaniu robi się ciasno to i tak
    się pcha,przecież musi wygrać,najwyżej cię zepchnie,ale będzie
    pierwszy,kumasz?
    Najlepiej olać,chociaż są wytrwali-jakiś pajac leciał za mną z 10
    skrzyżowań,wyprzedzał,na światłach stał zazwyczaj trzeci,omijam,ruszam
    spokojnie no i od nowa gonitwa,przecież jego V10 nie wolno wyprzedzać...

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 18. Data: 2009-03-31 11:20:55
    Od: a...@d...pl

    kurcze, sam sie scigam, ale w lato jak jest cieplo, opony rozgrzane,
    sucho i wjezdze sie. chodzilo mi ze teraz nie przesadzam i wlasnie jak
    koles rusza po oporach to ja powoli ;)

    pozdrawiam

    motonita atlo (to chyba po francusku, tak?) ;)

  • 19. Data: 2009-03-31 11:24:45
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:
> [...]
    ale pytanie

    > znaczy, że nie opowiedz? wiesz, ja młody jestem i lata temu nie

    Czego nie zrozumiales? Napisalem wszystko co mialem napisac.

    --
    piomay

  • 20. Data: 2009-03-31 11:25:43
    Od: Arni <a...@n...spam>

    BartekGSXF pisze:
> [...]
    > Emotke widziales?
    > A celem wyjasnienia, przejdzie mu ochota na sciganie jak go jakies auto

    nie zrozumiales pytania: czego dowodzi fakt, ze ktos mnie objechał? Bo
    nie rozumiem dlaczego ten fakt musi wyzwalac ochote do scigania.
    Zeby zostac objechanym trzeba najpierw stanąc do wyscigu wiec ochote
    trzeba miec przed a nie po objechaniu. Nie staje do wyscigu - nie bede
    objechany. Kazdy jezdzie takim tempem jakie mu odpowiada a ze ktos
    jedzie szybciej - wolna droga byle nie po mnie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"