  • Data: 2009-07-12 14:14:04
    Temat: Re: czy to mozliwe zeby wirek zepsul mi pendriva
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2009 23:41, zlotowinfo pisze:
    > nie wieżę w przypadki, znajomy używał pena ze swoim notebookiem od kilku

    Skoro nie wieżysz, to może wierzysz? ;)

    > miesięcy, ściągnąłem z neta jakąś pierdułę i chciałem wgrać na kompa bez
    > neta, poszło ładnie, drugi raz ta sama operacja pen padł kompletnie
    > znajomy wkurzony bo ważne dane miał, podłączane pod usb bezpośrednio na
    > płycie, z tyłu

    Może był po prostu *wadliwy* ten pen-drive.

    Poza tym, ważnych danych na pen-drive się po prostu nie
    trzyma, a jeżeli się trzyma, to się robi kopie zapasowe.

    Po pierwsze, to urządzenie jak każde inne i *może* na-
    walić. Tak samo, jak karta pamięci.

    Po drugie, FAT nie nadaje się do bezpiecznego przechowy-
    wania danych. A pen-drive z transakcyjnymi systemami pli-
    ków to raczej ciekawostka niż norma.

    Na przykład ja mam pen-drive z materiałami potrzebnymi
    na zajęciach (prezentacje, listy ocen, przykłady), ale
    regularnie co jakieś dwa tygodnie robię pełną kopię na
    płytę. W ten sposób łączę wygodę i szybkość pen-drive z
    bezpieczeństwem.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |