  • 121. Data: 2013-02-01 19:42:18
    Temat: Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    > Wg. papieru Intela SSD lepiej
    > sprawdzają się w laptokach (bo HDD pewnie nie wytrzymuję mechanicznie).

    Ciekawe co na to dysk w laptopie mojej siostry. Pracuje już od (chyba) 2007
    roku. Jak nie patrzeć będzie 6 lat. No, ale intel wie lepiej. Seagate i WD się
    nie zna i tyle lat produkowali zawodne HDD.

  • 122. Data: 2013-02-01 19:53:52
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-01 19:42, qwerty wrote:
    > Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ciekawe co na to dysk w laptopie mojej siostry. Pracuje już od (chyba)
    > 2007 roku.
    Hehe, widzę, że niechętni SSD to sami mocarze statystyki. :-D

  • 123. Data: 2013-02-01 19:56:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    > Teraz trochę symulacji: weźmy pracownika który zarabia średnią krajową
    > czyli 3700 brutto. Zakładając 160 godzin pracy w miesiącu daje to
    > 23,12zł/h. Czyli 10 minut pracy takiego człowieka kosztuje
    > 23,12/6=3,85zł.

    No proszę, litości. Co za debilne obliczenia. Niby w jaki sposób ma oszczędzić
    te 10 minut? Worda odpala 300 razy dziennie? Tylko jest mały problem - jak już
    raz odpali to system powinien trzymać w ramie (aby szybciej odpalić). U mnie
    pakiet office odpala w niecałe dwie sekundy. Baza danych? Pracuję zdalnie na
    serwerze z dwoma Xeonkami (niestety bez przerwy są wykorzystywane w > 90%), 32
    GiB ramu i macierz z 8 dysków. Jak mam zyskać te 10 minut dziennie w pracy
    dzięki SSD? Konkrety!
    Policz mi amortyzację dysków SSD i HDD.

  • 124. Data: 2013-02-01 20:00:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    > Hehe, widzę, że niechętni SSD to sami mocarze statystyki. :-D

    Czemu?
    Ja też mam HDD mimo, że co roku pada (od czego jest gwarancja?).
    Jak jeden jest u producenta to pracuje na drugim. Wyszło znacznie taniej od SSD.
    Co z tego, że SSD by wytrzymał dłużej, skoro nie oferuje potrzebnej dla mnie
    pojemności?

  • 125. Data: 2013-02-01 20:08:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 19:56:05 +0100, qwerty napisał(a):

    (ciach...)
    > serwerze z dwoma Xeonkami (niestety bez przerwy są wykorzystywane w > 90%), 32
    > GiB ramu i macierz z 8 dysków. Jak mam zyskać te 10 minut dziennie w pracy
    > dzięki SSD? Konkrety!

    Normalnie. Restartuj kompa kilkanaście razy dziennie i już masz zysk. ;D

    [ You can only be free, when you have nothing to loose. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 126. Data: 2013-02-01 20:11:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-01 20:00, qwerty wrote:
    > Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    >
    > Czemu?
    Bo wyciągają wnioski na postawie jednoelementowej próbki. :-D

  • 127. Data: 2013-02-01 20:14:16
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-01 20:00, qwerty wrote:
    [.....]
    > Ja też mam HDD mimo, że co roku pada (od czego jest gwarancja?).
    > Jak jeden jest u producenta to pracuje na drugim. Wyszło znacznie taniej
    > od SSD.
    Zapomniałem dopisać, że nikt poważny nie będzie się bawił w taka
    partyzantkę.

  • 128. Data: 2013-02-01 20:22:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...
    > Normalnie. Restartuj kompa kilkanaście razy dziennie i już masz zysk. ;D

    Wyłączam tylko na weekend.

  • 129. Data: 2013-02-01 20:52:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-01 15:47, Użytkownik JDX napisał:
    > On 2013-02-01 14:55, RadoslawF wrote:
    > [.....]
    > Tak, jestem pewien.

    > No właśnie czytam i...
    > Nieprawda. "Pomoże mu ta masa grupowych teoretyków udowadniająca jakie
    > wspaniałe i bezawaryjne są dyski SSD" nie brzmi jak "dyski SSD są
    > droższe niż HDD" tylko jak "dyski SSD są bardziej awaryjne niż HDD".

    Tym razem przeczytaj ze zrozumieniem:
    "W kwestii awaryjności zareagowaliśmy na propagandę fanboi że są
    bezawaryjne."

    Pozdrawiam

  • 130. Data: 2013-02-01 21:05:00
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "m7marek" ...

    > Nie spodziewałem się, że mój post wywoła wojnę

    Jaka wojna.
    To tylko kilku zwolennikow zasilaczy AT i zlaczy ISA.

    > Jest niepewny i dowiedziałem się tu, że posiadam srebrny medalista
    > awaryjnosci SSD

    Wspolczuje, ale ...

    > Ogólnie żałuje że skusiłem się na ten dysk

    ... ale o OCZ bylo/jest _NAPRAWDE_ duzo zlych opinii na sieci.

    > Normalnie
    > markowego SSD bym nie kupił

    Na OCZ kase wydales,
    a na Intela/Samsunga - ta sama cena i pojemnosc - juz nie ???

    > Zaraz po zakupie zaznajomiłem
    > się w co się wpakowałem

    I nalezalo od razu sprzedac ten badziew na Alledrogo.

    > ale zakładałem że to przesadzone, że zawsze
    > słychac tylko tych którym nie działa.

    Bo czym tu sie chwalic.
    Ze SSD Intela mi dziala tak jak powinien ?

    --
    T.F.