  • 141. Data: 2013-02-02 16:06:08
    Temat: Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-02 15:56, Użytkownik WiesłaW napisał:

    > Jakieś żarty? :)

    Dyskutujesz z kłamliwym trollem który przy braku argumentów
    zarzuca bezpodstawnie kłamstwo innym.
    Olej go.

    Pozdrawiam

  • 142. Data: 2013-02-02 17:19:49
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 02 Feb 2013 15:56:41 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > Jakieś żarty? :)
    >
    > W dniu 2013-02-01 14:55, RadoslawF pisze:> Dnia 2013-02-01 14:13,

    Argument jest do dupy, ale jest prawdziwy. Prawdziwy, bo "drozsze" jest wada
    w stosunku do "tansze". Ale do dupy, bo nie ma znaczenia w zastosowaniach
    "pro". Tak jak np. w formule 1 nie ma znaczenia zuzycie paliwa i opon -
    drozsze w cholere, jest to wada, ale co z tego?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 143. Data: 2013-02-02 17:39:04
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 02-02-2013 o 17:19 R.e.m.e.K napisał na pl.comp.pecet:

    > Argument jest do dupy, ale jest prawdziwy.

    Dobre :) Czyli takie prawdziwe kłamstwo? Muszę to gdzieś zapisać :)

> [...]
    > "pro". Tak jak np. w formule 1 nie ma znaczenia zuzycie paliwa i opon -
    > drozsze w cholere, jest to wada, ale co z tego?

    To rozumiem, ale wskaż miejsce w którym jest mowa o zastosowaniach "pro",
    bo następny mi zacznie wmawiać, że wypowiedz dotyczyła SSD w NASA.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 144. Data: 2013-02-02 18:07:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > "pro". Tak jak np. w formule 1 nie ma znaczenia zuzycie paliwa i opon -
    > drozsze w cholere, jest to wada, ale co z tego?

    Znajomy pro zajmuje się obróbką wideo w full hd. Myślisz, że interesuje go
    S(yf)SD? On nawet nie pomieściłby tego. ;)
    Tak samo ja - na laptopie muszę męczyć się na 750 GB (niestety fabryczne 500 to
    zbyt mało).
    Na stacjonarnym mam dwa dyski twarde + 2 przenośne (wszystko pozapychane przez
    backup).

  • 145. Data: 2013-02-02 18:32:22
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 02 Feb 2013 17:39:04 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > Dobre :) Czyli takie prawdziwe kłamstwo? Muszę to gdzieś zapisać :)

    Skad czerpiesz etymologie okreslenia "do dupy"? To ze argument jest do dupy
    nie oznacza ze jest klamliwy. Argumentem do dupy jest np. twierdzenie, ze
    drogi samochod jest chujowy, bo czesci do niego sa drozsze niz do taniego.
    Etc.

    > To rozumiem, ale wskaż miejsce w którym jest mowa o zastosowaniach "pro",
    > bo następny mi zacznie wmawiać, że wypowiedz dotyczyła SSD w NASA.

    W tym i poprzednich watkach o SSD czestokroc byla mowa o tym, ze Ci ktorzy
    SSD stosuja w komputerach "do zarabiania" to ani nie przejmuja sie ich cena,
    ani mozliwoscia padu. Za to korzystaja z niewatpliwych zalet i je odczuwaja.
    Byla tez mowa o tym, ze jesli ktos uzywa komputera do prostych czynnosci
    typu www czy poczta albo word to zastosowanie SSD moze byc przerostem formy
    nad trescia. I nie przypominam sobie by ktokolwiek z popierajacych SSD temu
    przeczyl.
    Nie ma o co bic piany jak czyni to niejeden tutejszy troll. Tak jak nikt sie
    nie rzuca, gdy ktos buduje dom zamiast mieszkac w bloku, choc cena za m2
    jest nieporywnywalnie wieksza (i ewentualne wyskoki z cenami mieszkan prosze
    od razu podeprzec cenami zakupu ziemi i budowy domu w tej samej
    lokalizacji).

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 146. Data: 2013-02-02 18:35:36
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 18:07:12 +0100, qwerty napisał(a):

> [...]
    > zbyt mało).
    > Na stacjonarnym mam dwa dyski twarde + 2 przenośne (wszystko pozapychane przez

    Software do montazu video robi pliki preview z materialu, ktory sie obrabia.
    Zatem spokojnie mozna miec tony materialu na HDD a cache i temp programu
    video na SSD. I roznica bedzie odczuwalna. To ze Twoj znajomy tak nie robi
    to jego problem (lub niewiedza). Popytaj innych pro, zapewniam, ze
    znajdziesz takich, ktorzy potrafia z tego korzystac.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 147. Data: 2013-02-02 18:51:04
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-02 18:07, qwerty wrote:
    [.....]
    > Znajomy pro zajmuje się obróbką wideo w full hd. Myślisz, że interesuje
    > go S(yf)SD? On nawet nie pomieściłby tego. ;)
    E tam, dupa a nie pro. Gdyby był pro to by wiedział, że dyski można
    łączyć w macierze. :-D Albo zastosować coś takiego:
    http://www.oczenterprise.com/ssd-products/z-drive-r4
    -rm-series-solid-state-drives.html.
    :-D

  • 148. Data: 2013-02-02 21:39:46
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 02-02-2013 o 18:32 R.e.m.e.K napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > nie oznacza ze jest klamliwy. Argumentem do dupy jest np. twierdzenie, ze
    > drogi samochod jest chujowy, bo czesci do niego sa drozsze niz do

    Wiesz co. Przestań pieprzyć, bo wygląda na to, że w ogóle nie czytałeś
    postu na który starasz się odpowiedzieć.

    Dnia 02-02-2013 o 11:32 Jacek/Jaco/Jakubowski napisał na pl.comp.pecet:

    > A już tekst o SDD "fatalny stosunek ceny do pojemności który
    > bywa rekompensowany wydajnością w dosyć nielicznych zastosowaniach"
    > jest na poziomie chłopa pańszczyźnianego, który pierwszy raz w życiu
    > zobaczył lokomotywę.

    > A PRAWDA jest taka, że to właśnie w większości zastosowań zysk
    > z zastosowania SDD jest odczuwalny, bo większości zastosowań, to pamięć
    > masowa jest najwęższym gardłem, więc jakiekolwiek jej przyspieszenie
    > jest odczuwalne dla użytkownika.

    Antonimy:
    Prawda - kłamstwo
    Kłamstwo - do dupy
    Prawda - do dupy

    Wybierz pasujący Twojej językoznawczej wiedzy.

    Napisz może poradnik Jak należy rozumieć słowo "do d...", to może łatwiej
    będzie Ciebie zrozumieć. Jak do tej pory udowadniasz, że wszystkie, nawet
    najgłupsze argumenty są dozwolone, aby udowodnić swoją rację.

> [...]
    > prosze
    > od razu podeprzec cenami zakupu ziemi i budowy domu w tej samej

    Ja to wszystko wiem! Nie odpowiadałem wszystkim, tylko na konkretny post!

    Jeżeli wszyscy zwolennicy SSD rozumują w ten sposób, to już wiem skąd te
    wątpliwości. I dlaczego nazywasz wątpiących w tę technologię trollami?
    Może po prostu, nie wszystkim odpowiada cena i możliwość padu?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 149. Data: 2013-02-02 23:30:11
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 02.02.2013 Jacek/Jaco/Jakubowski <j...@p...fm> napisał/a:

    > Stąd też powstało tyle sposobów na poradzenie sobie z tym
    > najwęższym gardłem, od kolejkowania operacji dyskowych (np. NCQ)
    > po co raz większe szybkości obrotowe (10-15k) aż do monstrualnych
    > macierzy dysków składające się nawet z ponad 100 HDD, wyposażonych
    > w setki GB RAM na bufor
    > (np. http://public.dhe.ibm.com/common/ssi/ecm/en/tsw03178
    chen/TSW03178CHEN.PDF)

    > A to wszytko po to, aby poradzić sobie z ograniczeniami HDD,
    > aby uzyskać jak największy IOPS...

    Przykład jak wyglądają parametry profesjonalnych rozwiązań pamięci
    masowych.

    http://www.ramsan.com/products/legacy
    http://www.ramsan.com/products/rackmount-flash-stora
    ge/ramsan-630
    http://www.ramsan.com/products/pcie-storage/ramsan-1
    0-20

  • 150. Data: 2013-02-03 02:57:50
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Znajomy pro zajmuje się obróbką wideo w full hd. Myślisz, że interesuje go
    > S(yf)SD? On nawet nie pomieściłby tego. ;)

    dwa terabajty poskladane z 4 ssd kosztuja ~1200 euro, predkosc zapisu i
    odczytu sporo ponad 1,5GB\s czyli z 5 razy szybciej niz hdd

    moze nie potrzebowac szybkosci, moze nie uwazac za ekomicznie uzasadnione,
    moze nie wiedziec ze sie da itd. ale 'nie pomiescilby' to niestety argument
    z tych kiepskich bo wystarczy tylko dorzucic kasy...

> [...]
    > to zbyt mało).
    > Na stacjonarnym mam dwa dyski twarde + 2 przenośne (wszystko pozapychane

    a ja mam 4x2TB zamontowane na stale i 2x1TB wkladane na backupy wazniejszych
    danych, co nijak nie przeszkadza mi tez miec dysku ssd na system, aplikacje
    oraz najczesciej uzywane dane, to naprawde nie jest tak ze jak kupisz gdzies
    ssd to juz hdd ci nikt nie sprzeda bo zes innowierca co zdajecie sie namietnie
    sugerowac raz za razem