  • 11. Data: 2009-04-15 11:51:38
    Temat: Re: dla tych co uwierzyli ORANGE...
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gs4he1$oug$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak nie było, jak było?
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=13332
    >
    > Może Bilobil jakiś, cy cuś? ;-)

    nie wiem skąd się wzięło coś takiego - może bylo w planie - ale ja zasilałem
    normalnie 2x jeden kod za drugim - 3 telefony w sumie (2 rodziców żeby nie
    było że jestem fanem aż tak wielkim TT) i nawet nie czekałem na smsa -
    zasilenie poprawnie się podwoiło

  • 12. Data: 2009-04-15 11:54:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    uzytkownik wrote:

    > Przecieki i spekulacje, które pojawiły na temat nowej oferty prepaid
    > odsłaniały częściowo nad czym pracujemy. Data 16 kwietnia stała się
    > magiczna. Niestety to nie ten termin, a nad ofertą dalej pracujemy.

    Niezly przeciek... rozeslany SMSem do uzytkownikow sieci wprost
    z pomaranczowego bunkra dowodzenia. Czyzby brak pomyslow na wiarygodna
    oferte ktorej rynek nie wysmieje? FAIL

    Era tez nie jest lepsza - zamiast popracowac nad jakas killerska
    oferta w Tak-Taku ktory jest rewolucyjny i postepowy niczym piece na
    wegiel, probuje sprzedac tysiac mercedesow za esemesy. To raczej
    jeszcze bardziej dopinguje do przemyslen nad zmiana oferty
    z operatora motoryzacyjnego na jakiegos komorkowego.

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

  • 13. Data: 2009-04-15 12:00:37
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Bebe napisał(a):

> [...]
    > normalnie 2x jeden kod za drugim - 3 telefony w sumie (2 rodziców żeby nie
    > było że jestem fanem aż tak wielkim TT) i nawet nie czekałem na smsa -

    W tym roku, czy w zeszłym? Bo były DWIE takie promocje...

    Ja (a ściślej żona) korzystała właśnie z tej pokręconej w zeszłym roku, jako
    że stan konta i tak był zerowy zaryzykowałem 5 zł. Kazali wygadać 4 zł i podwoili
    kolejne doładowanie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 14. Data: 2009-04-15 12:08:42
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:gs4i95$sn7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jako
    > że stan konta i tak był zerowy zaryzykowałem 5 zł. Kazali wygadać 4 zł i

    z tej przed świętami co była - zastanawia mnie tylko taka sprawa - czy nie
    było to związane z tym że mam taryfę TT ale ze zobowiązaniem na zasilenia a
    nie luźnego TT

  • 15. Data: 2009-04-15 12:31:30
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Bebe pisze:

    > już widze jak pomarańczowe wieśniaki zacierają ręce bo w smsie pisalo że
    > nowa ofertę poznasz w BOK - połączenie płatne :P

    "Szczegóły na orange.pl i pod *500"

    Pokażesz mi palcem ten płatny numer do BOK w powyższym zdaniu?

  • 16. Data: 2009-04-15 13:09:04
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > jeszcze bardziej dopinguje do przemyslen nad zmiana oferty
    > z operatora motoryzacyjnego na jakiegos komorkowego.

    Szwabski T-Mobile, który trzyma w łapie Ere musi jakoś wspierać swoją
    rodzimą padającą motoryzację...

    JA

  • 17. Data: 2009-04-15 13:44:32
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 13:41:05 +0200, Bebe napisał(a):

    > U?ytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisa? w
    > wiadomo?ci news:mv7h8l92tsfi$.13p8pg4oeay9j.dlg@40tude.net...

    > to 1/4 le pamietasz - akurat z tego korzystam od dawna i takiech klocków nigdy
    > nie by?o

    Ja ją pamiętam (jak się okazało - dobrze) właśnie z relacji na grupie.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 18. Data: 2009-04-16 08:06:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:yo27mq215m1j.1ni8c9ehcqcrn$.dlg@40tude.net...
    > Właśnie ciepłym moczem olali rzeszę uczniów, studentów i innych
    > prepaidowców, którzy jeszcze przy nich zostali. Takich rzeczy się
    > nie
    > zapomina, szczególnie popełniając drugi raz taki sam błąd, bo na
    > ich nową
    > ofertę po wejściu Heyah czekało się także długo.

    Spoko spoko - zobaczymy o ile sie przesunie. Kilka dni to jeszcze
    nie tragedia.

    J.

  • 19. Data: 2009-04-16 08:20:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nowo, jak wam sie wydaje w jaki sposób mieli nakłonić ludzi do
    > kupna ich usługi? Wprowadzić stawki podone do tch obecnych na
    > rynku? Ile osób by wtedy do nich przeszło, o ile w ogóle by się
    > komuś chciało. Fresh wprowadził stawki które przyciągają bo muszą
    > inaczej ich oferta nie miała by sensu, widać orange patrzy co się
    > dzieje na rynku i liczy czy mu się to w ogóle opłaci aby
    > przebijać lub obniżać swoje stawki. Zapewne obniży ale być może
    > policzyli że przeczekanie z obniżką da im większy zysk niż straty
    > wynikłe z odejścia tych któryzm się już dupa pali bo tam będzie

    Mowisz ze tobie tez sie oplaci poczekac i placic wiecej ?

    Rynek bedzie jakos na to reagowac, a z uwagi na przenosnosc numeru
    moga sie przeliczyc - to juz nie jest czas wejscia Heyah.

    A jak sie ludzie przeniosa z numerami, to trojca straci jeszcze
    wiecej..

    J.

  • 20. Data: 2009-04-16 08:23:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > z tej przed świętami co była - zastanawia mnie tylko taka
    > sprawa - czy nie było to związane z tym że mam taryfę TT ale ze
    > zobowiązaniem na zasilenia a nie luźnego TT

    Nie bylo. Proponowali mi wygadanie cos 300 zl :-)

    J.