  • 21. Data: 2009-04-16 08:27:31
    Temat: Re: dla tych co uwierzyli ORANGE...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w
    wiadomości news:gs4hu5$s1t$1@inews.gazeta.pl...
    > Era tez nie jest lepsza - zamiast popracowac nad jakas killerska
    > oferta w Tak-Taku ktory jest rewolucyjny i postepowy niczym piece
    > na
    > wegiel, probuje sprzedac tysiac mercedesow za esemesy. To raczej
    > jeszcze bardziej dopinguje do przemyslen nad zmiana oferty
    > z operatora motoryzacyjnego na jakiegos komorkowego.

    Era ma wielu klientow uwiazanych na wiele miesiecy, jesli nie na
    lata - do czasu az UKE wymusi jednak zwrot stanu konta przy
    rozwiazaniu umowy :-)

    A tak swoja droga .. to moze byc niezla zagrywka ze strony
    operatorow .. poczekac ze dwa miesiace i zaskarzyc wszystkie
    decyzje UKE ktore zarzucaly im odstraszajaca stawke za
    przeniesienie numeru.

    J.

  • 22. Data: 2009-04-16 10:51:39
    Od: BearBag <c...@g...com>

    czy to co wlasnie sie pojawilo na stronce orange.pl na karte to ma byc
    ta oferta dlugo zapowiadana?
    Bo jesli tak to zycze im powodzenia na rynku :)

  • 23. Data: 2009-04-16 11:26:47
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > czy to co wlasnie sie pojawilo na stronce orange.pl na karte to ma byc
    > ta oferta dlugo zapowiadana?
    > Bo jesli tak to zycze im powodzenia na rynku :)

    ta oferta Festiwal Przesady to jest cos nowego niby??

  • 24. Data: 2009-04-16 11:31:11
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > ta oferta Festiwal Przesady to jest cos nowego niby??

    Swoją drogą odsłuchałem sobie teraz promocje na *500 szukając nowości i
    słucham - Usługa wybrany kraj - połączenie juz za 1 zł - ale hit - na miarę
    orange. ta siec naprawdę jest daleko za murzynami

  • 25. Data: 2009-04-16 14:25:34
    Od: BearBag <c...@g...com>

    przez chwile bylo na stronce info o nowej taryfie ale juz usuneli :)
    Nie wierze że wstawili to przez pomylke. To raczej sondowanie rynku i
    badanie reakcji ludzi.
    Bylo info o 29gr do wszystkich oprocz playa i polsatu (stawka normalna
    bez pakietow).

  • 26. Data: 2009-04-18 16:39:19
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    W 5 numerze PC Format w dziale telekomunikacja jest mała informacja że cyt.
    " Orange do chwili oddania artykułu do druku nie przedstawił nowej oferty.
    Operator zapowiedział że będzie obserwować rynek i odpowiednio zareaguje na
    posunięcia konkurencji. Nie wiadomo jednak, czy wystartuje z całkiem nową
    taryfą, czy też zaoferuje użytkownikom obecnych taryf nową promocje lub
    usługe".

    Najgorzej jak ktoś jest niezdecydowany i mówi sie że będzie obserwować rynek
    jakby u nas niewiadomo ile było sieci lub jakby co tydzień konkurencja
    wyskakiwała z nowymi ofertami. Jak konkurencja niczym ciekawym nie zaskoczy
    to i dana siec też nie będzie nic robiła i tak w koło macieju :)
    Ostatnio pojawiła sie nowa promocja w Simplusie Rewolucja z 0.29 gr. do
    wszystkich oprócz ( wiadomo do kogo :) ) , tylko że jak sie nie ma aktywnego
    konta ( jeśli sie nie myle ) to wtedy wracamy do poprzedniej taryfy ok. 0.60
    za minute i za ponowne przejście do tej nowej promocji Rewolucja pobierana
    jest opłata 1.50 zł. , ot taki mały haczyk :)