  • Data: 2020-04-03 23:48:36
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/04/2020 23:07, Zenek Kapelinder wrote:
    > Po co jakieś maski robić w domu. Wyszedłem na miasto uzupełnić stany magazynowe.
    Prawie nikt nie chodził w masce, jakimś wyjątkiem byłem.

    Te przyłbice są stosowane przez lakarzy aby chronić przed zakichaniem
    przez pacjenta co *redukuje* szanse na złapanie wirusa, we Włoszech
    grzebaniem w statystykach wykazano że osoby z przyłbicami, nawet
    prymitywnymi, miały mniejsze szanse na zakazenie.

    Ja niezbyt często spotykam lekarzy na mieście wykonujących swoje
    obowiązki, ale może ja dziwny jestem.