  • Data: 2020-04-04 00:23:45
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał:

    > Te przyłbice są stosowane przez lakarzy aby chronić przed zakichaniem
    > przez pacjenta co *redukuje* szanse na złapanie wirusa, we Włoszech
    > grzebaniem w statystykach wykazano że osoby z przyłbicami, nawet
    > prymitywnymi, miały mniejsze szanse na zakazenie.
    >
    > Ja niezbyt często spotykam lekarzy na mieście wykonujących swoje
    > obowiązki, ale może ja dziwny jestem.

    U mnie przyłbice mają panie w piekarni. Miały je już na kilka dni przed
    tym, jak pojawiły się w kraju jakiekolwiek groźnie brzmiące zakazy.
    Wtedy też zawisła na drzwiach piekarni kartka z *prośbą*, by w środku
    było nie więcej, niż dwóch klientów. A przy kasie, żeby w miarę możności
    płacić kartą. Z tym że ta piekarnia ma rozsądnych właścicieli. My, zwykli
    zjadacze chleba z niej, też nie gorsi.

    --
    Jarek