    Subject: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5e878795$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <r682hq$3rk$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <r68avr$rpt$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <r69kj4$t2l$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <r6d0nr$rae$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <20200405190653.6b03a12e@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200405210759.21833a30@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e8a41ad$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <3123116343$20200405225434@squadack.com>
    <5e8a5099$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e8a5602$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e8a605d$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e8a6829$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    From: Mirek <m...@n...dev>
    Date: Mon, 6 Apr 2020 02:20:58 +0200

    On 06.04.2020 01:31, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ma być kwarantanna po przyjeździe, a po okresie wylęgania (to jest
    > "kilka dni", medycy może będą bardziej precyzyjni) test. Jeśli
    > negatywny, to koniec kwarantanny. Gdy pozytywny -- opieka medyczna.
    > Przypmnę, że były przypadki, gdy ktoś na kwarantannie zmarł. I pis
    > z kulawą nogą się tym faktem nie zainteresował. Nawet pośmiertnego
    > odznaczenia, to znaczy testu, nie dali.

    Po jakim przyjeździe? Ludzi w kwarantannie są tysiące.
    I jaka opieka? To jest leczenie objawowe. Jak będziesz leczył kogoś, kto
    nie ma objawów?
    Zmarł... no współczucie, ale to co? wszystkich z kwarantanny byś położył
    w szpitalu? Rodzina się widać nie interesowała (może nie miał) Sąsiedzi
    też...* policja miała sprawdzać...

    Te kilka dni to jest 5-7, zwykle w tym okresie występują objawy. Zwykle.
    Zaraża się innych dzień wcześniej - i zapewne wtedy już wyszedł by test.

    Na prawdę uważasz, że należy zrobić test po 7 dniach i można jechać do
    Babci? ... czy może odczekać jeszcze ten tydzień dla pewności?

    * -tu mi się przypomina riposta Korwina dla Hołdysa, ale nie nie, nie na
    miejscu.

    --
    Mirek.