    Subject: Re: dobra antena TV do słabego sygnału
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 14 Dec 2016 21:10:49 +0100

    > Oj, nie mogę tego czytać :) Krycha, na litość, zacznij od analizy co,
    > skąd i na jakich częstotliwościach nadają w twojej okolicy. Potem nam to
    > powiedz. Jak nie umiesz znaleźć tych danych, podaj przybliżony adres,
    > ktoś dokona analizy za ciebie. Jak już będzie analiza, powiemy ci jakie
    > anteny kupić i jak je zamocować.
    > Daj sobie spokój z oceną przydatności zwrotnicy czy problemem końca
    > masztu :)

    Chciałam przygotować wycinek mapy z google z zaznaczonymi punktami:
    moja pozycja oraz pozycja MUX-ów, ale nie nie udało mi sie odpowiednio
    szybko wybrać i nauczyc programu graficznego pod Ubuntu.
    Opiszę więc moją pozycję. Mam nadzieję że będzie czytelna.

    Stojąc na balkonie (I piętro) tyłem do mieszkania mam po lewej stronie,
    wzdłuż ściany bloku, w odległości 6-7 km
    MUX8 Obiekt nadawczy: Wysoka / g. Św. Anny
    Kanał nadawczy: 6 (184.5 MHz)
    Moc ERP [kW]: 10
    Wys. anteny: 36 m n.p.t
    Po dokładniejszym poznaniu dzisiejszej oferty nie jestem zaiteresowana.
    Może w przyszłości jak dadzą coś ciekawego

    Na wprost zasłonięty blokiem 4 piętrowym i drzewami
    MUX3 w linii prostej - ja, do Kędzierzyna (odległość prost ok. 10 km) i
    dalej Rybnik
    Obiekt nadawczy: Katowice / Rybnik - INFO
    Kanał nadawczy: 41 (634 MHz)
    Moc ERP [kW]: 6

    Za plecami, czyli po drugiej stronie bloku
    (najbliżej mnie):
    Obiekt nadawczy: Opole / Chrzelice
    Kanał nadawczy: 34 (578 MHz)
    Moc ERP [kW]: 100
    Wys. anteny: 200 m n.p.t
    Z tego kierunku korzystam z anteny DVBT dla małego pokoju.

    Da się według tego opisu wyobrazić moją pozycję do sygnału DVBT?

    Krycha.