  • Data: 2016-12-15 20:39:32
    Temat: Re: dobra antena TV do słabego sygnałuYagi
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2016 o 11:14, collie pisze:
    (...)
    > Da się. Wygląda, że mieszkasz w Zdzieszowicach.

    Bingo :-)

> [...]
    > w lewo,
    > wzdłuż bloku, widzisz Górę Św. Anny, to obracając się o 45 st. w prawo
    > powinnaś
    > dojrzeć w odległości 75 km silny nadajnik MUX 3 w Katowicach/Kosztowy, o
    > mocy
    > 100 kW, bo nie będzie go przysłaniał sąsiedni blok, który masz na wprost.
    >
    > Zaopatrz się zatem w dobrą antenę Yagi (może być ta UHF z pierwszego
    > Twego postu)
    > i nakieruj ją na Katowice. Potem patrząc na ekran telewizora na kanale 41,
    > obracając anteną delikatnie w lewo i w prawo, uzyskaj obraz bez pikselozy.

    Do telewizora podłączę dekoder WIWA 50.
    Na jednym eurozłączu jest podłaczony dekoder od satelity.
    Na drugi podłączę wiwę.

    Jak mam podłączyć kanał 41?
    Uprzedzam, ze do tego starego telewizora mam pilot, którym przełączam
    bez problemu AV1 i AV2.
    Włączam go włączając zasilanie na listwie i tak samo wyłączam.
    Reszta ustawień z pilota dekodera.
    Jakoś obrazu jest dobra, więc się nie śpieszę z kupnem nowego tv.
    Miałam to zrobić po tych świętach, ale nie wiem, czy to będzie dobry
    czas na taki zakup.
    Mam czas do wiosny/lata, gdy dekoder wiwy będzie mi ponownie potrzebny
    na działce.

    Krycha.