  • Data: 2016-10-24 15:47:18
    Temat: Re: dogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowych
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym chyba postawił na coś dostosowanego do tego celu. Jak grzałka
    > będzie dotykać gdzieś przewodu może go przetopić.
    > A może coś takiego poszukaj:

    to o czym ja mówie to są fabrycznie budowane podgrzewacze z metalową
    obudową i dwoma króćcami - nie ma szans się zajarać. No chyba, że
    okablowanie bo to dość znaczne amperaże wychodzą.

    tylko wlasnie pytanie czy ktoś używał i czy jest sens ciąć przewody:)
    jeden z kolegów się wypowiedział, że u niego różnica jest więc chyba się
    skuszę:)